• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Les Terres de l’Ebre tindran almenys 175 candidatures a les municipals del 28 de maig

per Gustau Moreno
26 d'abril de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
El TSJC manté les eleccions per al 14-F i anul·la el decret de suspensió dels comicis

Una imatge d'arxiu d'unes eleccions, en un col·legi electoral de Gandesa. // C21.

El Butlletí Oficial de la Província (BOP) publica este dimecres les llistes provisionals per a les eleccions municipals del 28 de maig. Les poblacions de les Terres de l’Ebre estan engoblades a la zones electorals de Tortosa i de Reus, amb un total de 175 candidatures validades. Una xifra que podria variar el 2 de maig, ja que ara per ara no hi apareixen la llista republicana de l’Ampolla ni la del PSC d’Alcanar, que ja està preparant al·legacions. 

Una de les principals sorpreses d’última hora és la llista de Junts per Batea, però també que Joan Josep Malràs no es tornarà a presentar a Prat de Comte. Tampoc repeteix la històrica Maria Beltran com a candidata del PSC a Tivenys. A Tortosa, que amb vuit candidatures és el municipi amb més llistes, finalment sí que hi haurà llista de Salvem Lo Monument, que tanquen l’exprofessora Cinta Lamote i el periodista Daniel Arasa. Els altres municipis amb més opcions a les urnes seran Amposta, Móra d’Ebre i la Ràpita, amb set candidatures; Ulldecona i Roquetes, amb sis, i l’Ametlla de Mar i Santa Bàrbara, amb cinc.

Anunci

Esquerra i Junts, amb 47 i 46 candidatures, són els partits que ara per ara més llistes presenten a les Terres de l’Ebre. En canvi, Ciutadans només fa llista a Tortosa, on repeteix Miquel Albacar. Algunes candidatures curioses són la del Partit Comunista dels Comitès Catalans (PCCC) d’Albert Santín, a Amposta, o la del Frente Obrero de Vilalba dels Arcs. Mentrestant, cinc pobles de les Terres de l’Ebre ja saben qui ocuparà l’alcaldia a partir del 28 de maig, ja que només Esquerra ha presentat llista a Xerta, Aldover, Paüls, i Junts és l’única candidatura a la Pobla de Massaluca i la Palma d’Ebre. 

LES LLISTES PROVISIONALS DEL 28-M A LA ZONA ELECTORAL DE TORTOSABaixa
LES LLISTES PROVOSIONALS DEL 28-M A LA ZONA ELECTORAL DE REUSBaixa
Tags: Albert SantínAlcanarAmpostaBaix EbreBateaCinta LamoteCiutadansDaniel ArasaERCGandesaJoan Josep MalràsJunts per CatalunyaLa RàpitaMaria BeltranMiquel AlbacarMontsiàMóra d'EbrePartit Comunista dels Comitès CatalansPCCCPolíticaPrat de ComtePSCRibera d'EbreSalvem Lo MonumentTerra AltaTerres de l'EbreTivenysTortosaVilalba dels Arcs

Anunci

Related Posts

Els dos investigats pel cas de Camarles rebutgen les xifres reclamades per l’Ajuntament
Actualitat

Els dos investigats pel cas de Camarles rebutgen les xifres reclamades per l’Ajuntament

fa 4 hores
Els veïns del Pla d’Illes d’Aldover reclamen l’arranjament dels camins després de dos anys d’espera
Actualitat

Els veïns del Pla d’Illes d’Aldover reclamen l’arranjament dels camins després de dos anys d’espera

fa 4 hores
Les exportacions del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre creixen un 2,1% al juny
Actualitat

Les exportacions del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre creixen un 2,1% al juny

fa 7 hores
Mas de Barberans projecta pisos per a joves als carrers Llevant i Taleca
Actualitat

Mas de Barberans projecta pisos per a joves als carrers Llevant i Taleca

fa 9 hores
Les caselles exteriors del Mercat de Tortosa recuperen activitat amb nous negocis
Actualitat

Les caselles exteriors del Mercat de Tortosa recuperen activitat amb nous negocis

fa 1 dia
L’ACA adjudica la nova bassa de laminació de Santa Bàrbara per reduir el risc d’inundacions
Actualitat

L’ACA adjudica la nova bassa de laminació de Santa Bàrbara per reduir el risc d’inundacions

fa 1 dia
Les urgències creixen un 52% a les Terres de l’Ebre el dia de l’eclipsi
Actualitat

Les urgències creixen un 52% a les Terres de l’Ebre el dia de l’eclipsi

fa 1 dia
Camarles no descarta convocar una consulta ciutadana sobre el projecte d’una planta de sansa per fer biogàs
Actualitat

Camarles lamenta la ‘lentitud’ i les errades en la investigació judicial contra dos exfuncionaris

fa 1 dia
Ascó i Vandellòs veuen la pròrroga d’Almaraz com una porta oberta per allargar la vida de les nuclears catalanes
Actualitat

Ascó i Vandellòs veuen la pròrroga d’Almaraz com una porta oberta per allargar la vida de les nuclears catalanes

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els dos investigats pel cas de Camarles rebutgen les xifres reclamades per l’Ajuntament
  • Els veïns del Pla d’Illes d’Aldover reclamen l’arranjament dels camins després de dos anys d’espera
  • Les exportacions del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre creixen un 2,1% al juny

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ