• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Els partits de Tortosa superen l’últim cap de setmana de campanya i encaren la recta final per al 28-M

per Gustau Moreno
22 de maig de 2023
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Els partits ja han superat el segon i últim cap de setmana de campanya per a les municipals del 28 de maig. L’alcaldessa i candidata de Junts per Tortosa, Meritxell Roigé, va omplir divendres al vespre el centre cívic de Ferreries en l’acte central de campanya davant d’un centenar de persones. Mentrestant, el candidat de Movem Tortosa- PSC, Jordi Jordan, va aplegar més de 150 persones en l’acte de campanya de la coalició, celebrat a la plaça de l’Ajuntament. Jordan va demanar “una oportunitat per al canvi”.

Els partits ja encaren la recta final de campanya per a les municipals del 28 de maig. Junts per Tortosa va celebrar el seu acte central de campanya divendres al vespre, al centre cívic de Ferreries, davant d’un centenar de persones. De la mateixa manera, al marge de l’acte de campanya, Meritxell Roigé va dir este dissabte que només Junts per Tortosa té programa per a cadascun dels pobles del municipi, al costat dels candidats del seu partit a Jesús, Campredó, Bítem, els Reguers i Vinallop.

Anunci

Movem Tortosa també va fer divendres el seu acte de campanya. Tot i la pluja, els de Jordi Jordan van aplegar més de 150 persones a la plaça de l’Ajuntament. I al marge de l’acte de campanya, Jordan va proposar dissabte la construcció d’una pèrgola a la plaça Francesc Macià, així com la instal·lació de tendals per crear ombra i la plantació de més arbres al municipi. Jordan també s’ha referit al “vot útil” que ha demanat Roigé a la ciutadania. L’alcaldable de Movem Tortosa-PSC ha afirmat que és un intent d’atac a la seua candidatura, per la falta d’arguments de la mateixa Roigé.

Per a seua banda, la CUP també va celebrar el seu acte central de campanya, en este cas al teatre auditori Felip Pedrell. Els cupaires van conjurar-se per acabar amb 16 anys de governs convergents. En l’acte també es van explicar algunes de les 700 propostes del programa electoral dels cupaires. Propostes que posen al centre la situació d’emergència climàtica, econòmica i social. 

I en la campanya d’Esquerra, Xavier Faura ha explicat este dissabte les seues propostes per als més joves. Els republicans aposten per polítiques en favor del jovent del municipi. Els republicans volen que la gent jove pugui tornar o quedar-se al territori per treballar, i construir el seu projecte de vida després de cursar els estudis.

Ciutadans no ha fet campanya el cap de setmana, però divendres va anunciar les seues propostes per Remolins. Miquel Albacar vol implantar un pàrquing  a l’avinguda Felip Pedrell, al lloc que ocupa actualment un antic magatzem en desús, i torna a insistir en la construcció d’un pont entre Remolins i Jesús. Però un dels punts destacats del seu programa és el soterrament del barranc del Célio i el canal de l’esquerra de l’Ebre, tant a Remolins com al Temple.

Tags: Baix EbreCiutadansCUPERCJordi JordanJunts per TortosaMeritxell RoigéMiquel AlbacarMovem TortosaPolíticaPSCSergi ArnauTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

Tortosa no haurà d’implantar la Zona de Baixes Emissions l’any vinent per la bona qualitat de l’aire
Actualitat

Tortosa no haurà d’implantar la Zona de Baixes Emissions l’any vinent per la bona qualitat de l’aire

fa 22 hores
Així seran els nous horaris de trens mentre duren les obres al túnel de Roda de Berà
Actualitat

L’alcalde de Tortosa demana trens semidirectes després de les obres de Roda de Berà

fa 23 hores
L’EMD de Jesús presentarà un projecte de regeneració urbana amb 10 milions d’euros per al nucli antic
Actualitat

L’EMD de Jesús presentarà un projecte de regeneració urbana amb 10 milions d’euros per al nucli antic

fa 23 hores
Alcanar comença la taxació dels edificis afectats pel barranc del Llop per renaturalitzar la zona
Actualitat

Alcanar comença la taxació dels edificis afectats pel barranc del Llop per renaturalitzar la zona

fa 23 hores
El sector turístic es trobarà a Amposta per celebrar la gala Som Turisme
Actualitat

El sector turístic es trobarà a Amposta per celebrar la gala Som Turisme

fa 23 hores
El SIAD de Tortosa atén 73 dones per violència masclista durant el 2025
Actualitat

El SIAD de Tortosa atén 73 dones per violència masclista durant el 2025

fa 23 hores
Les obres de Felip Pedrell i compositors del moment commemoren el dia dels músics a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Les obres de Felip Pedrell i compositors del moment commemoren el dia dels músics a les Terres de l’Ebre

fa 23 hores
Comencen les obres dels ascensors i passarel·les per accedir a peu a l’Hospital Verge de la Cinta
Actualitat

Comencen les obres dels ascensors i passarel·les per accedir a peu a l’Hospital Verge de la Cinta

fa 2 dies
Junts per Tortosa denuncia la pèrdua d’una subvenció per climatitzar el Felip Pedrell
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia la pèrdua d’una subvenció per climatitzar el Felip Pedrell

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Defensar la pesca és defensar la nostra sobirania alimentària
  • Tortosa no haurà d’implantar la Zona de Baixes Emissions l’any vinent per la bona qualitat de l’aire
  • L’alcalde de Tortosa demana trens semidirectes després de les obres de Roda de Berà

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ