• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Esquerra, la UPTA i Movem oficialitzen el pacte al Consell Comarcal de la Terra Alta

per Cinta Bonet
22 de juny de 2023
Reading Time: 1 mins read
0 0
0

ERC, la UPTA i Movem han oficialitzat la reedició del pacte al Consell Comarcal de la Terra Alta. L’acord preveu una presidència compartida entre els republicans i els socialistes. Així, durant els dos primers anys el president serà l’exalcalde de Bot i representant de la UPTA, Lluís Agut, mentre els dos darrers anys el càrrec recaurà en ERC. Les tres formacions han defensat la legitimitat del pacte que suma 11 consellers, un més que el mandat anterior, malgrat que el nombre d’alcaldies en mans de Junts és major. Ramon Jornet, és el representat d’ERC i vicepresident en funcions a la Terra Alta.

El representant de la UPTA i alcalde de Batea, Joaquim Paladella, ha defensat que les formacions progressistes han aconseguit més vots a la comarca que Junts. En aquest sentit, Paladella ha apel·lat a la necessitat que la comarca treballi unida amb independència dels pactes assolits en cadascun dels municipis.

Anunci

La representant de Movem i exalcaldessa del Pinell de Brai, Eva Amposta, ha afirmat que aquest no és només un acord polític sinó una “imatge de comarca” que busca la defensa de la Terra Alta de manera coordinada.  

Les prioritats del nou govern comarcal serà la lluita contra el despoblament, la garantia i millora dels serveis de salut, i les polítiques de benestar social. En els propers dies es donarà a conèixer el cartipàs. 

Tags: BotConsell Comarcal de la Terra AltaERCEva AmpostaGandesaJoaquim PaladellaLluís AgutMovem Terres de l'EbrePinell deRamon JornetTerra AltaUPTA

Anunci

Related Posts

Eva del Amo titlla d’“injustificada” la moció de censura i nega cap situació d’ingovernabilitat a l’Ametlla de Mar
Actualitat

Eva del Amo titlla d’“injustificada” la moció de censura i nega cap situació d’ingovernabilitat a l’Ametlla de Mar

fa 6 hores
La bassa de les Olles entra en fase de restauració per recuperar biodiversitat i frenar dècades de degradació
Actualitat

La bassa de les Olles entra en fase de restauració per recuperar biodiversitat i frenar dècades de degradació

fa 22 hores
El ple de la Ribera d’Ebre aprova una declaració institucional crítica amb la gestió de la línia R15
Actualitat

La Generalitat impulsa un pla ferroviari per descongestionar la xarxa i reordenar mercaderies i espera que l’R-15 recupere la normalitat a curt termini

fa 23 hores
Trens Dignes impulsa una moció per reactivar el tramvia de l’Ebre i celebra millores a l’Avant
Actualitat

Trens Dignes impulsa una moció per reactivar el tramvia de l’Ebre i celebra millores a l’Avant

fa 23 hores
L’alcalde de Flix celebra la resolució que tomba la MAT de Forestalia
Actualitat

Crida a la mobilització contra la MAT a Reus: el territori s’uneix amb més de 14.000 al·legacions contra el projecte

fa 24 hores
El Corembe vol recaptar fons per costejar la batalla judicial per salvar el monument
Actualitat

COREMBE celebra la rectificació de la moció sobre el monument i defensa la reinterpretació crítica

fa 2 dies
‘La persistència simbòlica franquista en la ciutat democràtica. El monument a la Batalla de l’Ebre (Tortosa, 1966-2021?)’
Actualitat

El ple de Tortosa avala la retirada del monument franquista amb suport majoritari i crítiques de Junts

fa 2 dies
El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals
Actualitat

El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals

fa 2 dies
Adjudicades les obres d’una nova fase del regadiu Xerta-Sénia per prop de 18,5 milions d’euros
Actualitat

Adjudicades les obres d’una nova fase del regadiu Xerta-Sénia per prop de 18,5 milions d’euros

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Eva del Amo titlla d’“injustificada” la moció de censura i nega cap situació d’ingovernabilitat a l’Ametlla de Mar
  • La bassa de les Olles entra en fase de restauració per recuperar biodiversitat i frenar dècades de degradació
  • La Generalitat impulsa un pla ferroviari per descongestionar la xarxa i reordenar mercaderies i espera que l’R-15 recupere la normalitat a curt termini

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ