• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Galbe (ERC) creu que Junts ‘falta el respecte’ per traslladar ‘les batalles internes de Tortosa’ al Consell Comarcal del Baix Ebre

per Gustau Moreno
23 d'agost de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcalde de Tivenys i portaveu d’Esquerra al Consell Comarcal del Baix Ebre, Eladi Galbe, ha rebutjat este dilluns les crítiques del grup de Junts a la gestió del republicà Xavier Faura. Segons Galbe, es tracta d’una “declaració d’intencions del que veurem este mandat” per part del grup de Junts al Baix Ebre, integrat per Junts per Catalunya, Enlairem Deltebre i Junts per Tortosa. “No és altra cosa que portar el debat de Tortosa al Consell Comarcal, i utilizar-lo com a plataforma per les batalles internes de Tortosa. Crec que això és un error i una falta de respecte cap als veïns i veïnes de tots els pobles del Baix Ebre”, ha dit Galbe durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “Al Consell Comarcal s’hi va a treballar pel territori i per la comarca, no a fer política de ciutat”, ha afegit l’alcalde de Tivenys, que ha acusat Junts de voler desgastar el nou govern de Tortosa: “No és l’espai ni és el lloc”.

En concret, el portaveu de Junts al Baix Ebre, el tortosí Òscar Ologaray, va acusar Faura d’incrementar l’endeutament en més d’un milió d’euros, de retardar el pagament a proveïdors, i de deixar un forat de més de mig milió d’euros al Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre. Galbe ha afirmat que en realitat ja s’ho esperava. “Malauradament, a mi no m’ha estranyat, perquè és fruit de no digerir un pacte i equivocar-se de lloc”, ha remarcat el portaveu d’Esquerra al Consell Comarcal del Baix Ebre.

Anunci

D’altra banda, en clau nacional, Galbe ha dit que confia que no siga necessària una repetició de les eleccions generals del 23 de juliol. En este sentit, el republicà creu que Esquerra ha de jugar el seu paper i fer valdre la seua força, a canvi de facilitar la investidura de Pedro Sánchez. “Espero també que el PSOE sigue capaç de moure’s del seu lloc”, ha desitjat. Segons Galbe, l’alternativa a un govern d’esquerres a l’Estat espanyol és “nefasta per a totes i per a tots”, i per això també ha reclamat valentia als socialistes a l’hora de negociar.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreConsell Comarcal del Baix EbreEladi GalbeERCPolíticaTivenys

Anunci

Related Posts

Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern
Actualitat

Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern

fa 9 hores
Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026
Actualitat

Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026

fa 9 hores
Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després
Actualitat

Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després

fa 9 hores
Aliança Catalana presenta l’ampostí Èric Esteban com a alcaldable per al 2027
Actualitat

Aliança Catalana presenta l’ampostí Èric Esteban com a alcaldable per al 2027

fa 9 hores
Més de 2.500 persones celebren el final del Ramadà a Tortosa amb l’Eid al-Fitr
Actualitat

Més de 2.500 persones celebren el final del Ramadà a Tortosa amb l’Eid al-Fitr

fa 9 hores
De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
Actualitat

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta

fa 1 dia
Aviam si cau de veritat
Actualitat

Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig

fa 1 dia
L’alcalde de Móra d’Ebre demana comprar al comerç local quan acabe la crisi del covid-19
Actualitat

Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

fa 1 dia
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

Ecologistes en Acció titlla de “simplista” l’allargament de les nuclears i acusa Von der Leyen d’“analfabeta energètica”

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern
  • Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026
  • Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ