• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa modifica el pressupost per construir 28 habitatges socials al nucli històric

per Gustau Moreno
31 d'agost de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El ple de l’Ajuntament de Tortosa ha aprovat este dijous, en sessió extraordinària, una modificació pressupostària per construir habitatge social al barri del Castell. L’acord s’ha adoptat amb els vots de l’equip de govern (Movem Tortosa-PSC i la CUP), a més de la CUP, mentre que el grup de Junts per Totosa ha votat en contra. En concret, el ple ha aprovat suplementar la partida d’adquisició de béns immobles en 160.000 euros per finalitzar l’expropiació d’uns immobles del carrer Sant Felip Neri, un requisit “indispensable” per poder rebre el corresponent finançament del programa d’ajuts per a la construcció d’habitatges, fons Next Generation sol·licitats el juliol de 2022 a l’Agència Catalana d’Habitatge.

A través d’aquest programa de subvencions es preveu la construcció de 24 habitatges al carrer Sant Felip Neri, al barri del Castell, i quatre més a la plaça de Sant Joan, al barri del Rastre. El proper 23 d’octubre finalitzarà el termini de presentació de sol·licituds, cinc mesos després de la convocatòria per a la concessió de subvencions per al finançament del programa d’ajuts a la construcció d’habitatges en arrendament social. “La construcció d’habitatge social i, especialment al nucli antic, és una de les prioritats d’aquest govern i no podem deixar d’optar a aquests ajuts per no disposar de la titularitat del solar”, ha explicat l’alcalde, Jordi Jordan.

Anunci

Tot i que l’aprovació definitiva del projecte d’expropiació dels immobles afectats del carrer Sant Felip Neri es va aprovar l’octubre del 2008, l’Ajuntament encara no disposa de la totalitat de les finques afectades. Ara, aquests 160.000 euros es financen a través de dues partides que no tenien la suficient dotació pressupostària per executar-se enguany: la construcció d’una rampa d’accés a la via verda des de l’avinguda de l’Estadi i el carril bici entre els terrenys de Renfe i l’avinguda Ferran d’Aragó. “Abans d’emprendre cap actuació com aquestes és necessari disposar d’un pla de mobilitat”, ha assenyalat Jordan.

D’altra banda, el ple ha aprovat una modificació pressupostària de crèdit extraordinari i suplement de crèdit per fer una aportació de 17.908 euros a la Fundació Privada Hàbitat 3 per poder fer front a despeses de gestió i manteniment dels habitatges en règim de lloguer social per a persones en vulnerabilitat social. També una modificació de partida en relació amb l’Oficina de Turisme; una aportació de 30.000 euros a la Mancomunitat de Tortosa-Roquetes per l’obra de repavimentació vial del polígon Pla de l’Estació, una obra amb un pressupost de 290.488 euros, subvencionada al 80% per la Diputació, i una aportació de 16.000 euros a l’àrea de Festes.

Jordan neutralitza la crítica de Roigé a una modificació de 16.000 euros per a festes

Tags: Baix EbreCUPERCJordi JordanJunts per TortosaMovem TortosaPolíticaPSCTortosa

Anunci

Related Posts

L’Ametlla de Mar redueix el seu deute a la meitat i s’allibera del control d’Hisenda
Actualitat

Del Amo acusa ERC, PSC i Entesa de preparar la moció de censura a l’Ametlla de Mar “des de fa mesos”

fa 1 dia
La Ràpita adquirirà un immoble per centralitzar serveis municipals i la Policia Local
Actualitat

La Ràpita adquirirà un immoble per centralitzar serveis municipals i la Policia Local

fa 1 dia
El CAP de Roquetes crea ‘Espais sense pantalles’ per fomentar la lectura i reduir l’ús de mòbils entre infants
Actualitat

El CAP de Roquetes crea ‘Espais sense pantalles’ per fomentar la lectura i reduir l’ús de mòbils entre infants

fa 1 dia
Detinguts tres joves a Móra d’Ebre amb armes, diners i objectes sospitosos dins un vehicle
Actualitat

Detinguts tres joves a Móra d’Ebre amb armes, diners i objectes sospitosos dins un vehicle

fa 1 dia
El Govern valida els terrenys proposats per l’heliport de Móra d’Ebre
Actualitat

El Govern valida els terrenys proposats per l’heliport de Móra d’Ebre

fa 1 dia
ERC, PSC i Entesa presenten una moció de censura per fer fora Del Amo de l’alcaldia de l’Ametlla de Mar
Actualitat

ERC, PSC i Entesa presenten una moció de censura per fer fora Del Amo de l’alcaldia de l’Ametlla de Mar

fa 2 dies
Tortosa aprova el pressupost del 2026 amb el suport de la CUP i l’oposició frontal de Junts
Actualitat

Tortosa aprova el pressupost del 2026 amb el suport de la CUP i l’oposició frontal de Junts

fa 2 dies
AmpostaGO digitalitza el comerç local amb comandes per WhatsApp i repartiment en bici
Actualitat

AmpostaGO digitalitza el comerç local amb comandes per WhatsApp i repartiment en bici

fa 2 dies
Tortosa es transforma amb la retirada del talús de l’antic pont del tren
Actualitat

Tortosa es transforma amb la retirada del talús de l’antic pont del tren

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Del Amo acusa ERC, PSC i Entesa de preparar la moció de censura a l’Ametlla de Mar “des de fa mesos”
  • La Ràpita adquirirà un immoble per centralitzar serveis municipals i la Policia Local
  • El CAP de Roquetes crea ‘Espais sense pantalles’ per fomentar la lectura i reduir l’ús de mòbils entre infants

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ