• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La USTEC de l’Ebre suspèn l’inici de curs i adverteix de la fuga de docents a la privada

per Cinta Bonet
2 de novembre de 2023
Reading Time: 1 mins read
0 0
0

La USTEC-STEs de les Terres de l’Ebre ha fet una valoració força negativa de l’inici de curs. A la denúncia de l’avançament del calendari i la manca de climatització dels equipaments, el sindicat hi suma també el desenvolupament del concurs de mèrits i oposicions a docents que ha finalitzat amb 800 places desertes. El portaveu de la USTEC-STEs de les Terres de l’Ebre, Pau Urenya, adverteix que falta personal. USTEC denuncia que els docents catalans són els més mal pagats de l’Estat espanyol i que pateixen sobrecàrrega de feina. En aquest sentit, Urenya ha advertit que s’està produint una fuga de docents a les empreses privades.

El sindicat també reclama més recursos per a l’escola inclusiva. La representat del personal laboral de la USTEC-STEs a l’Ebre, Susanna Xertó, afirma que el Departament no està donant resposta a la complexitat del sistema educatiu.

Anunci

Per la seva part, la representant de la Formació Professional de la USTEC-STEs a l’Ebre, Liliana Albacar, també ha denunciat que encara no s’ha fet efectiva l’equiparació salarial dels professionals tècnics de formació professional amb el cos de Secundària.

Les negociacions amb el departament d’Educació estan aturades. El diàleg amb la consellera Anna Simó no s’ha produït i el sindicat ja treballa en la convocatòria de mobilitzacions. 

Tags: EnsenyamentPau UrenyaSocietatTerres de l'EbreUSTEC

Anunci

Related Posts

El Corembe vol recaptar fons per costejar la batalla judicial per salvar el monument
Actualitat

COREMBE celebra la rectificació de la moció sobre el monument i defensa la reinterpretació crítica

fa 2 hores
‘La persistència simbòlica franquista en la ciutat democràtica. El monument a la Batalla de l’Ebre (Tortosa, 1966-2021?)’
Actualitat

El ple de Tortosa avala la retirada del monument franquista amb suport majoritari i crítiques de Junts

fa 3 hores
El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals
Actualitat

El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals

fa 3 hores
Adjudicades les obres d’una nova fase del regadiu Xerta-Sénia per prop de 18,5 milions d’euros
Actualitat

Adjudicades les obres d’una nova fase del regadiu Xerta-Sénia per prop de 18,5 milions d’euros

fa 4 hores
El PSC rebutja les crítiques d’ERC i defensa inversions i millores en serveis a les Terres de l’Ebre
Actualitat

El PSC rebutja les crítiques d’ERC i defensa inversions i millores en serveis a les Terres de l’Ebre

fa 9 hores
ERC reclama més poder de decisió des de l’Ebre per frenar el retrocés dels serveis públics
Actualitat

ERC reclama més poder de decisió des de l’Ebre per frenar el retrocés dels serveis públics

fa 1 dia
Territori encarrega el planejament urbanístic del nou Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre a Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa critica que els ajuts per exclusió residencial només arribaran a un 11% de les famílies

fa 1 dia
Lo Pati obre ‘S/C’, una exposició sense comissariat que reivindica la llibertat creativa ebrenca
Actualitat

Lo Pati obre ‘S/C’, una exposició sense comissariat que reivindica la llibertat creativa ebrenca

fa 1 dia
Onada Edicions presenta 21 novetats per Sant Jordi amb accent ebrenc i aposta per la cultura de proximitat
Actualitat

Onada Edicions presenta 21 novetats per Sant Jordi amb accent ebrenc i aposta per la cultura de proximitat

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • COREMBE celebra la rectificació de la moció sobre el monument i defensa la reinterpretació crítica
  • El ple de Tortosa avala la retirada del monument franquista amb suport majoritari i crítiques de Junts
  • El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ