• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La carretera de Poble Nou del Delta, inversió destacada del pla de la Diputació 2024-2027

per ACN
29 de juliol de 2024
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

La Diputació de Tarragona aprovarà divendres el programa quadriennal d’inversions a la xarxa local 2024-2027. L’obra més destacada del pla és la nova carretera de Poble Nou del Delta fins a la Ràpita (Montsià). La millora de la T-2021, coneguda popularment com “la carretera de la vergonya”, tindrà un pressupost d’11 MEUR, “la inversió més gran en carreteres a l’Ebre dels últims vint anys”, com ha destacat la presidenta Noemí Llauradó. El programa també preveu condicionar la TV-7223, de Vilallonga a la Selva del Camp; la TV-2401 de la Bisbal del Penedès a la C-51 pel Montmell, i la T-320, que uneix Montbrió i l’estació de Botarell. En total seran quinze actuacions amb un pressupost de 27,79 MEUR, 9 més que en el període anterior.

El programa quadriennal s’aprovarà en la sessió plenària d’aquest divendres a la Diputació de Tarragona. Els projectes inclosos s’han triat per criteris tècnics de seguretat, rendibilitat i impacte, i tenint en compte també “l’equilibri territorial i el progrés social i econòmic” previst.

Anunci

Obres a Poble Nou al 2025

De les actuacions previstes al pla per als pròxims quatre anys, la més destacada és la carretera de la Ràpita a Poble Nou del Delta, un projecte llargament esperat i reivindicat. La futura T-2021 millorarà el traçat de la via en 10 quilòmetres perquè sigui “més segura”. En concret, s’eixamplarà la via en 7,8 quilòmetres, es milloraran les interseccions, es construiran dues rotondes i un itinerari segur per a vianants i ciclistes.

La Diputació treballa en aquest projecte des de fa dos anys i va iniciar el tràmit ambiental a principis de l’any passat, un cop aprovat definitivament el Pla Zonal que permetia incloure la carretera a la xarxa local de l’ens provincial. El projecte constructiu s’ha d’aprovar enguany i les obres començaran l’any que ve.

Altres carreteres prioritàries

Altres obres que prioritza el programa quadriennal són el condicionament de la TV-7223, de Vilallonga a la Selva del Camp, amb una inversió prevista de 3,4 milions d’euros; la millora de la TV-2401 de la Bisbal del Penedès a la C-51 pel Montmell per 1,7 milions d’euros; o la T-320, que uneix Montbrió i l’estació de Botarell, una obra amb una inversió d’1,2 milions d’euros que “facilitarà” el pas en paral·lel de la canonada d’aigües del Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT).

Tags: AmpostaDiputació de TarragonaInfraestructuresLa RàpitaMontsiàNoemí LlauradóPoblenou del Delta

Anunci

Related Posts

Trens Dignes qualifica de “decepcionant” la reunió amb Mobilitat i Transport
Actualitat

Trens Dignes qualifica de “decepcionant” la reunió amb Mobilitat i Transport

fa 12 hores
El CAS Tortosa amplia un 50% la seua superfície per millorar l’atenció als usuaris
Actualitat

El CAS Tortosa amplia un 50% la seua superfície per millorar l’atenció als usuaris

fa 12 hores
El Govern prioritzarà actuacions a les Terres de l’Ebre per reduir el risc d’inundacions
Actualitat

El Govern prioritzarà actuacions a les Terres de l’Ebre per reduir el risc d’inundacions

fa 12 hores
La cooperativa agrícola d’Ascó, sense llum en plena campanya de l’ametlla
Actualitat

L’impacte econòmic de les centrals nuclears a Ascó

fa 12 hores
Brussel·les treballa per permetre més dies de pesca el que queda de 2025
Actualitat

Brussel·les treballa per permetre més dies de pesca el que queda de 2025

fa 1 dia
Tortosa rebrà la subvenció per a l’Auditori en l’exercici 2026
Actualitat

Tortosa rebrà la subvenció per a l’Auditori en l’exercici 2026

fa 1 dia
Roigé denuncia la pèrdua d’una subvenció de 950.000 € per al Felip Pedrell
Actualitat

Roigé denuncia la pèrdua d’una subvenció de 950.000 € per al Felip Pedrell

fa 1 dia
Tortosa demana ser zona afectada per la DANA d’octubre
Actualitat

Tortosa demana ser zona afectada per la DANA d’octubre

fa 1 dia
Un mort i un ferit greu en un accident amb tres camions implicats a l’AP-7 a l’Aldea
Actualitat

Un mort i un ferit greu en un accident amb tres camions implicats a l’AP-7 a l’Aldea

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Trens Dignes qualifica de “decepcionant” la reunió amb Mobilitat i Transport
  • El CAS Tortosa amplia un 50% la seua superfície per millorar l’atenció als usuaris
  • El Govern prioritzarà actuacions a les Terres de l’Ebre per reduir el risc d’inundacions

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ