• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Roquetes programa més de set hores de menjar, beure i espectacles amb la fira ‘De Roquetes vi, i punyetes baixo’

per Redacció
5 de setembre de 2024
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Arriba la tercera edició de ‘De Roquetes vi, i punyetes baixo’, la fira gastronòmica del vi i dels productes locals de Roquetes, que tindrà lloc aquest dissabte, 7  de setembre, a partir de les 19.00 hores, a l’Hort de Cruells. L’esdeveniment comptarà amb un espai gastronòmic de degustació de tastos quilòmetre zero elaborats pels restauradors i  pastisseries de la ciutat, que es podran maridar amb vins de diversos cellers del territori. La fira comptarà també amb actuacions en dos escenaris diferenciats, i culminarà a la mitjanit amb un concert gratuït de Coco, el grup revelació en el panorama de les versions a  Catalunya, amb temes propis com el popular ‘Llimona i sal’ que va fer-les saltar a la fama. 

L’alcalde de Roquetes, Ivan Garcia, i la regidora de Dinamització Econòmica del municipi, Tere  Moreso, han estat els encarregats de desvetllar tots els detalls i el cartell complet del  certamen, durant l’acte oficial de presentació. Així, la proposta permetrà gaudir d’una programació amb més de set hores  ininterrompudes amb menjar, beure i espectacle. En total, seran set els establiments locals  participants: La Tasqueta, Sabor a Tango, Harmonia, Supersà, La Mar Pastisseria, Fornet de  Roquetes i Bar L&M, del Mercat Municipal.  

Anunci

Al mateix temps, la fira reunirà fins cinc cellers de vi de la DO Terra Alta, i un celler de cava. El preu del  tiquet de quatre tastos de vi serà de 10 euros. Al seu torn, també hi haurà una barra gestionada pel Comerç Agrupat de Roquetes. 

Tanmateix, la vetllada estarà farcida de diversos estils musicals, amb les actuacions d’Arnau  Bonet Saxo beat (19.30h), que combinarà el soul, el jazz i la bossa nova; de Swing Airlines (21.00h), per ballar swing dels anys 30 i 40; i de Miquel Rullo (22.30h), que portarà els ritmes  pop, rock i disco, abans de la gran traca final amb l’esperat concert de Coco. 

L’alcalde de Roquetes, Ivan Garcia, ha destacat l’ampliació del recinte per absorbir l’afluència  de gent, després de l’èxit de les edicions anteriors. “La fira genera un impacte econòmic  proper als 80.000 euros a la ciutat, amb assistents d’arreu del territori. Volem situar Roquetes  com a referent de dinamització econòmica i cultural a les Terres de l’Ebre. És la nostra  prioritat”, ha ressaltat l’alcalde.

A més, també ha volgut destacar “l’acceptació que ha tingut entre el món de la  restauració i pastisseries locals”, com una plataforma per promocionar-se a través de  productes típics del municipi com les punyetes, i d’altres. Tot, ha apuntat, regat “amb vi de la  DO Terra Alta i una aposta clara per la música en viu”, amb la intenció de crear un ambient  festiu i acollidor. “Convidem tothom a venir a passar una estona inoblidable”, ha manifestat  Garcia. 

Per la seua banda, la regidora de Dinamització Econòmica ha afegit  que des del consistori es pretén que ‘De Roquetes vi, i punyetes baixo’ esdevingui un  esdeveniment gastronòmic de primer ordre. “També un balcó de promoció del producte local  i de proximitat. Gràcies a aquesta fira es veuran beneficiats molts petits comerços del nostre  municipi. Des de l’Ajuntament, continuarem fent que passin coses positives per tots i totes,  per així seguir fent créixer Roquetes”, ha conclòs Moreso. 

Tags: Baix EbreDe Roquetes vi i punyetes baixoEconomiaGastronomiaIvan GarciaRoquetesTeresa MoresoTurisme

Anunci

Related Posts

Josep Alanyà desxifra una obra excepcional del XIV: el retaule de Santa Maria de la Catedral de Tortosa
Actualitat

Josep Alanyà desxifra una obra excepcional del XIV: el retaule de Santa Maria de la Catedral de Tortosa

fa 3 dies
La Guerra del Francès centra la conferència de la Diada a Tortosa amb l’historiador Roc Salvadó
Actualitat

La Guerra del Francès centra la conferència de la Diada a Tortosa amb l’historiador Roc Salvadó

fa 3 dies
Centenars de persones il·luminen Tortosa amb torxes per reclamar la independència
Actualitat

Centenars de persones il·luminen Tortosa amb torxes per reclamar la independència

fa 3 dies
La defensa de la llengua i la retirada del monument franquista centren la manifestació de la Diada a Tortosa
Actualitat

La defensa de la llengua i la retirada del monument franquista centren la manifestació de la Diada a Tortosa

fa 3 dies
Salvador Illa recull les demandes dels alcaldes del Baix Ebre afectats per l’incendi
Actualitat

Salvador Illa recull les demandes dels alcaldes del Baix Ebre afectats per l’incendi

fa 5 dies
L’equip de govern recorda a Roigé que durant 16 anys no va construir ‘ni una llar d’infants’
Actualitat

L’equip de govern recorda a Roigé que durant 16 anys no va construir ‘ni una llar d’infants’

fa 5 dies
El govern municipal assegura que Roigé ‘va vendre fum’ amb l’aparcament d’Adif
Actualitat

El govern municipal assegura que Roigé ‘va vendre fum’ amb l’aparcament d’Adif

fa 5 dies
El curs a les llars d’infants públiques de Tortosa començarà la setmana del 15 de setembre
Actualitat

El curs a les llars d’infants públiques de Tortosa començarà la setmana del 15 de setembre

fa 5 dies
El congrés internacional sobre la Segona Guerra Mundial a l’Ebre ja té programa
Actualitat

El congrés internacional sobre la Segona Guerra Mundial a l’Ebre ja té programa

fa 6 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Catalunya és la culpable dels mals d’Espanya’
  • Matemàtiques recreatives dominicals (99)
  • Josep Alanyà desxifra una obra excepcional del XIV: el retaule de Santa Maria de la Catedral de Tortosa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ