Després de mesos d’obres, Roquetes ha obert les portes de la nova llar d’infants municipal “La Caramella”, un projecte esperat a la ciutat. El nou edifici combina espais a l’aire lliure i aules dotades de material per als més petits, com ara joguines de tela fetes a mà per l’Associació de Dones de Roquetes. Segons l’alcalde, Ivan Garcia, l’edifici s’ha fet amb molt d’amor, pensant sempre en els més petits. “És un dia històric , projecte creat amb moltes ganes i finalitzat amb un temps rècord de construcció de cinc mesos”, va afirmar Garcia.
Aquest nou equipament cobrirà una necessitat per a la població, que amb 8.000 habitants encara no disposava de llar d’infants pública. L’obra s’ha completat en només cinc mesos, i 41 famílies han confiat en aquest nou servei. Segons la regidora de Servei a les Persones, Cinta Garcia, la llar d’infants és un somni fet realitat. “La ciutat es troba en creixement, i era necessària una llar d’infants”, va manifestar, sense amagar “la felicitat i orgull d’haver superat aquest repte”. “Serà un espai on els infants podran gaudir i tindran vivències molt boniques”, va subratllar.
L’entrada en funcionament de la nova llar d’infants “La Caramella” s’ha produït aquest dilluns 30 de setembre, amb la totalitat de les 41 places disponibles cobertes, dels cursos d’I0, I1 i I2. La nova llar d’infants municipal disposa d’un recinte amb 800 metres quadrats de superfície. L’edifici principal, d’una planta, té 400 metres quadrats i compta amb tres aules, una per cada franja d’edat. Alhora, també alberga una sala polivalent, una cuina, una sala de direcció, la recepció i un gran pati. El projecte ha tingut un cost total de 889.802,46 euros, dels quals se n’han finançat 418.000 euros amb fons Next Generation de la Unió Europea.
Fes el teu comentari