• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Interior restringeix la mobilitat dilluns a nou comarques de l’Ebre, el Camp de Tarragona i el Penedès

per ACN
3 de novembre de 2024
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
Interior restringeix la mobilitat  dilluns a nou comarques de l’Ebre, el Camp de Tarragona i el Penedès

El Govern restringirà la mobilitat a nou comarques de les Terres de l’Ebre, el Camp de Tarragona i el Penedès a partir de la mitjanit i durant el dia de dilluns per l’alerta de fortes pluges en les properes hores, segons ha anunciat la consellera d’Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon. A més, en aquestes comarques se suspendran les classes i la universitat, i es recomana fer ús del teletreball.

Les comarques afectades són el Baix Ebre, el el Montsià, la Terra Alta, la Ribera d’Ebre, el Baix Camp, el Priorat, el Tarragonès, l’Alt Camp i el Baix Penedès. Protecció Civil enviarà una alerta als telèfons mòbils de les persones en aquestes zones per informar-les de les restriccions.

Anunci

Parlon ha assegurat que la decisió s’ha pres després de valorar la previsió meteorològica, que apunta a una “traca final” de la dana i possibilitat de pluges intenses o torrencials en aquestes comarques. Els preocupa especialment que la gota freda es quedi estàtica sobre les comarques durant hores a partir de la mitjanit, fet que generi problemàtiques.

“A partir de la resolució tindrem restriccions en la mobilitat i això porta implícit no anar escola, no anar a la universitat, no fer activitats esportives i teletreballar, a excepció dels serveis essencials”, ha resumit.

La consellera ha explicat que també se suspendran les classes a les escoles i universitats aquest dilluns en les nou comarques amb mobilitat restringida a partir d’aquesta nit. Amb tot, ha recordat que hi ha centres educatius on ja no estava previst fer classe, ja que hi ha escoles que ja el tenien marcat com a dia no lectiu de lliure disposició.

Parlon ha insistit que es recomana que qui pugui faci teletreball i qui no pugui “es quedi a casa”. Per contra, sí que podran desplaçar-se treballadors essencials, com ara els sanitaris. A l’espera del text detallat en la resolució, la previsió, ha dit Parlon, és que la resolució entri en vigor a partir d’aquesta mitjanit fins dilluns al migdia.

Operació tornada aquesta tarda

El director del SCT, Ramon Lamiel, ha demanat prudència a la carretera en l’operació tornada del pont de Tots Sants. Segons ha dit, la previsió és que entre les 12 del migdia i les 00 de la nit tornin prop de 260.000 vehicles, amb un pic de retencions cap a les set de la tarda.  Les vies més afectades i amb més concentració de trànsit son les que van del nord i l’interior cap a l’anell metropolità, com la C-14, la N-145, la C-16, la C-17 i la C-155. Aquí hi hauria mesures de “cirurgia”.

A banda, també es preveu concentració de trànsit a l’AP-7, on es preveu habilitar carrils addicionals. Lamiel ha indicat que tenien previstos carrils addicionals des de Sant Celoni fisn a Montornès i des de Vilafranca fins a Molins de Rei. Amb tot, ha donat per “pràcticament segur” que el del sud no es podrà habilitar per les pluges. Amb això, hi haurà una reducció de velocitat entre Vilafranca i Martorell, on caldrà anar a 100 km/h. A partir de les 20 h hi haurà una especial atenció a l’AP-7 i la N-340 al sud per veure la intensitat de vehicles i com gestionar-la si hi ha dificultats per condicions meteorològiques.

Lamiel també s’ha referit a una restricció prevista per la DGT, que serà restricció de camions a la zona de València, fet que pot afectar el trànsit de mercaderies des de la Jonquera fins a València. Així, es recomana derivar el trànsit cap a Saragossa i després baixar per l’A-3 fins al sud de la península.

Tags: AiguatsBaix EbreDANAGeneralitat de CatalunyaMontsiàNúria ParlonRibera d'EbreSocietatTerra AltaTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

La Comissió reclama explicitar la retirada del monument franquista de Tortosa a la llei de memòria democràtica
Actualitat

La Comissió reclama explicitar la retirada del monument franquista de Tortosa a la llei de memòria democràtica

fa 20 hores
El ple de Tortosa desestima les al·legacions de la constructora del complex Win i incautarà la garantia
Actualitat

El ple de Tortosa desestima les al·legacions de la constructora del complex Win i incautarà la garantia

fa 20 hores
Junts per Tortosa insisteix que els terrenys adquirits durant el seu govern a Ferreries són aptes per contruir l’hospital
Actualitat

Junts per Tortosa insisteix que els terrenys adquirits durant el seu govern a Ferreries són aptes per contruir l’hospital

fa 20 hores
Esquerra d’Amposta reclamarà als governs català i espanyol un canvi normatiu per instal·lar càmeres als contenidors
Actualitat

Esquerra d’Amposta reclamarà als governs català i espanyol un canvi normatiu per instal·lar càmeres als contenidors

fa 2 dies
Risc elevat d’incendi a les quatre comarques de les Terres de l’Ebre
Actualitat

Risc elevat d’incendi a les quatre comarques de les Terres de l’Ebre

fa 2 dies
Tortosa recorda la vida de Josep Maria Brull, víctima del nazisme
Actualitat

Tortosa recorda la vida de Josep Maria Brull, víctima del nazisme

fa 2 dies
Les actuacions a la zona cremada de l’incendi de Paüls començaran a la tardor
Actualitat

Les actuacions a la zona cremada de l’incendi de Paüls començaran a la tardor

fa 2 dies
Tensió al ple d’Alcanar de revocació del càrrec a la regidora Ulldemolins
Actualitat

Tensió al ple d’Alcanar de revocació del càrrec a la regidora Ulldemolins

fa 2 dies
El Govern destinarà 3’6 MEUR a la reforma de la residència de la gent gran de l’hospital de la Sant Creu de Jesús
Actualitat

El Govern destinarà 3’6 MEUR a la reforma de la residència de la gent gran de l’hospital de la Sant Creu de Jesús

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La Comissió reclama explicitar la retirada del monument franquista de Tortosa a la llei de memòria democràtica
  • El ple de Tortosa desestima les al·legacions de la constructora del complex Win i incautarà la garantia
  • Junts per Tortosa insisteix que els terrenys adquirits durant el seu govern a Ferreries són aptes per contruir l’hospital

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ