• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

Fang polític

per Manel Zaera
5 de novembre de 2024
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Fang polític

Pedro Sánchez i Carlos Mazón, al centre de coordinació d'emergència per la DANA. // ACN.

El president valencià, Carlos Mazón, ha estat molt criticat a causa de la tragèdia causada pel temporal que s’ha viscut estos dies. La seua actitud durant els dies posteriors a les inundacions a l’Horta Sud de València feia pensar que, almenys per part seua, no s’entraria en la batalla política, totalment allunyada de les necessitats i totalment mancada d’ètica. Però, sembla que no és així.

Deia que se l’ha criticat molt. Se l’ha criticat per haver eliminat la Unitat Valenciana d’Emergències, tot i que penso que argumentar que això ha sigut causa de la catàstrofe, per a algú, com la majoria, que no té eines a la mà per formar-se una opinió fonamentada, és arriscat. Se l’ha criticat per no haver actuat el mateix dia, quan l’AEMET ja havia avisat del perill. Se l’ha criticat perquè aquell mateix dia va anunciar que a les 18 hores el temporal s’hauria desplaçat cap a Cuenca i que milloraria la situació. Se l’ha criticat per no actuar un cop es va vore que les inundacions van causar grans danys materials, però sobretot, pèrdua de vides humanes. Se l’ha criticat pel caos en la gestió del voluntariat o per no facilitar les ajudes d’atres comunitats autònomes.

Anunci

Mentre Feijóo feia una roda de premsa reclamant protagonisme com cap de l’oposició, en lloc de posar-se al costat de la població afectada, ell callava, per després donar les gràcies a Sánchez per l’ajuda del govern espanyol. Mentre el PP continuava com sempre, buscant la crispació política, culpant el govern espanyol de tots los mals, Mazón no deia res. Fins i tot Ayuso no ha dit res estos dies.

Dilluns, 4 de novembre, Mazón ha abandonat la imatge que ha donat estos dies, de prudència, de col·laboració en lo govern central, de deixar de banda les batalles polítiques, per apuntar cap a Madrid, per espolsar-se les culpes. El cap de la Unitat Militar d’Emergències i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer l’han corregit, però l’altaveu que té un i els “palmeros” segurament l’ajudaran a dir que tot és culpa de Pedro Sánchez.

Enmig de tanta tristesa, engegar lo ventilador de la merda és lo que menys hauria de fer. Però potser qui l’assessora pensa que això millorarà la seua imatge i que la gent mirarà cap a Ferraz —a Madrid ho han aconseguit—, quan la gent lo que està és esperant és els que prenen decisions ho facen, que les ajudes arriben, que es troben les persones desaparegudes. Potser uns dies amb la pala a la mà, el fang fins les orelles i escoltar les vivències de la gent, li faria canviar d’opinió. Una pena.

Tags: Carlos MazónDANAEspanyaManel ZaeraOpinióPaís ValenciàPedro SánchezPolíticaPPPSOESocietatValència

Anunci

Related Posts

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler

fa 7 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Diàleg

‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’

fa 7 hores
‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló
Diàleg

‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

fa 8 hores
‘El despoblament rural’, el nou llibre d’Anton Monner amb les claus per revertir la situació
Diàleg

‘La màfia de la democràcia’, per Anton Monner

fa 8 hores
‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil
Diàleg

‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil

fa 2 dies
Gellida alerta l’independentisme d’un possible pacte PP-Vox: ‘Quant pitjor, pitjor’
Diàleg

‘La foscor d’Europa’, per Jesús Gellida

fa 1 setmana
‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner
Diàleg

‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (87)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (87)

fa 1 setmana
‘Si vis pacem, para bellum – Si vols la pau, preparat per a la guerra’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Sota l’ombra d’un aerogenerador: quan les ovelles ens interpel·len’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ