• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

‘Apostar per la salut dona els seus fruits’, per Ivan Garcia

per Opinió
12 de febrer de 2025
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
‘Apostar per la salut dona els seus fruits’, per Ivan Garcia

El CAP de Roquetes en una imatge d'arxiu.

Aquesta setmana ha entrat en funcionament el Servei de Rehabilitació Territorial al nou edifici del CAP Roquetes. Un servei que, com bé diu la paraula, serà d’àmbit territorial igual com ho és el de pediatria, que també es dona a les mateixes instal·lacions.

Vull aprofitar l’article per agrair a les persones impulsores de descentralitzar aquests serveis, amb l’objectiu de facilitar a professionals i usuaris una millor ubicació i unes instal·lacions pioneres per oferir un servei públic de qualitat. Una decisió valenta i ferma que en el seu moment –i espero que no es repeteixi– va generar certa polèmica.

Anunci

Avui, el territori disposa d’un nou centre mèdic de més de 1.000 metres quadrats i una inversió de prop de 3 milions d’euros per oferir a la ciutadania la millor atenció pediàtrica i de rehabilitació en unes instal·lacions noves, accessibles, modernes i funcionals.

Com a alcalde de Roquetes m’agradaria destacar i recordar el fet que, en només 8 anys, la nostra ciutat ha passat de tenir un servei mèdic en un consultori ubicat a la planta baixa de l’Antic Ajuntament –on només hi havia dos consultes–, a disposar d’una infraestructura sanitària de primer nivell. De manera que no només dona servei a les roqueteres i els roqueteros, sinó també ho fa a la resta de ciutadania del territori.

Tot això, gracies a l’aposta dels últims governs de la Generalitat de Catalunya per fer possibles aquelles inversions necessàries per a la millora de la salut pública al nostre país. Creure en la sanitat és posar recursos econòmics i personals, fent créixer un servei que massa sovint intenten debilitar determinades formacions polítiques.

La millora i ampliació de la xarxa de CAPs i consultoris mèdics, l’ampliació de l’Hospital Verge de la Cinta i el projecte de construcció del nou hospital de referència a les Terres de l’Ebre són projectes reals que reflecteixen l’aposta clara del governs en què ERC n’ha format part. Però també ho són les ampliacions horàries, la dotació de més professionals i les millores als serveis territorials.

Per tant, avui podem estar contents i satisfets, podem agrair i felicitar a qui ho ha fet possible, i en el cas del CAP Roquetes em venen dos noms al cap: l’exalcalde de Roquetes, Paco Gas, i l’exdirectora territorial de Salut a les Terres de l’Ebre, Mar Lleixà. Però també, com he dit abans, als governs que en compte de retallar van optar per invertir en la millora de la salut de totes i tots!

*IVAN GARCIA, alcalde de Roquetes

Tags: ERCIvan GarciaOpinióRehabilitacióRoquetesSalut

Anunci

Related Posts

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler

fa 4 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Diàleg

‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’

fa 4 hores
‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló
Diàleg

‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

fa 5 hores
‘El despoblament rural’, el nou llibre d’Anton Monner amb les claus per revertir la situació
Diàleg

‘La màfia de la democràcia’, per Anton Monner

fa 5 hores
‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil
Diàleg

‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil

fa 2 dies
Gellida alerta l’independentisme d’un possible pacte PP-Vox: ‘Quant pitjor, pitjor’
Diàleg

‘La foscor d’Europa’, per Jesús Gellida

fa 1 setmana
‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner
Diàleg

‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (87)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (87)

fa 1 setmana
‘Si vis pacem, para bellum – Si vols la pau, preparat per a la guerra’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Sota l’ombra d’un aerogenerador: quan les ovelles ens interpel·len’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ