Expoebre està a punt de penjar el cartell de complet. Quan falten tres setmanes per celebrar-se, l’Ajuntament de Tortosa ha celebrat de la bona resposta dels expositors que ja han ocupat gairebé el 100% de la superfície del pavelló firal de Remolins. La 79a edició arriba de l’1 al 4 de maig amb un important canvi de model, apostant per un espai més ampli i obert.
Una altra de les novetats és l’aposta per la gastronomia. D’una banda amb el Fòrum Econòmic i, de l’altra, amb un nou espai al recinte firal.
A banda d’aquestes novetats, es mantenen espais ja consolidats com EbreTEc, dedicat a la tecnologia, Celebrem, amb una àmplia oferta per celebracions, o l’automoció a l’entrada de la fira. També es posarà l’accent als Objectius de Desenvolupament Sostenible, una línia encetada l’any passat.
“Plantegem una posada en escena diferent al pavelló firal, separant els espais a través del color de la moqueta i la decoració; mantindrem l’essència de la fira sense deixar la sostenibilitat i amb un gran pes a la natura”, ha explicat la regidora de Fires, que també ha detallat que l’entrada a la fira per la porta principal es convertirà en un gran túnel amb vegetació verda. A més, tots els espais de l’interior del pavelló firal evocaran cap a la sostenibilitat i espais verds.
Una altra de les novetats d’aquesta edició, la trobem a la zona exterior del pavelló firal, on tradicionalment hi havia l’espai Taste & Fashion, que es trasllada al Parc de la Fira, mentre que en aquesta zona s’emplaçaran les atraccions mecàniques.
La inauguració anirà a càrrec del conseller de Presidència, Albert Dalmau, l’1 de maig a la tarda.
Fes el teu comentari