Deltebre ha tornat a triomfar amb Mescla, la mostra de cuina, paisatge i turisme. El municipi ha viscut una nova edició rècord amb més de 108.000 degustacions, deixant enrere les 94.000 de l’any passat. L’alcalde, Lluís Soler, ha confirmat que això demostra que la fira s’ha convertit en tot un referent del territori i del país.
Al llarg del cap de setmana milers de persones han passat pel recinte firal de Mescla on han pogut gaudir de degustacions, sortides pel riu, concerts i demostracions de cuina en directe.
Mescla va néixer ara fa nou anys en el marc de la recuperació de DeltaFira. Des de llavors fins ara la mostra ha crescut en cadascuna de les edicions, convertint-se en una gran fira gastronòmica de referència del Delta i de Catalunya.
Fes el teu comentari