Junts ha demanat al Govern, via pregunta escrita, quines accions durà a terme respecte de l’aparcament projectat en les obres d’ampliació de l’Hospital Verge de la Cinta, aturades per la troballa de restes arqueològiques.
La diputada ebrenca Irene Negre ha expressat la seva preocupació perquè la reformulació del projecte provoqui la pèrdua de moltes places d’aparcament. En aquest sentit, la formació ha preguntat al govern català amb quines solucions es treballa per superar físicament les troballes i si l’aparcament de diferents pisos ubicat a la fossa es desmuntarà, tal com estava previst inicialment.
A la vegada, negre també ha aprofitat per demanar “celeritat” en la represa d’aquestes obres, aturades des del passat desembre.
Fes el teu comentari