Un concert homenatge a l’òpera barroca del segle XVIII ha servit d’inici del festival Proto-fest de Tortosa. La soprano Aurora Peña i l’ensemble Polifem Consort van obsequiar amb el seu virtuosisme vocal i instrumental als assistents, des dels Reials Col·legis, un dels espais patrimonials més destacats de la ciutat.
Fins al proper 2 d’agost el festival de música oferirà una quinzena de concerts sota el concepte esquerda, que també inclourà quatre espectacles de producció pròpia. Entre les novetats, també destaca el primer curs d’òpera barroca, una oportunitat única al conjunt de l’estat espanyol.
En aquesta mateixa línia, l’Ajuntament de Tortosa ha celebrat que el festival consolidi la ciutat com a capital cultural, a la vegada que esdevingui un aparador dels espais més emblemàtics.
Entre les propostes destaquen els diferents concerts per recordar les dones compositores o l’espectacle per recordar l’inici de la Batalla de l’Ebre, que serà aquest mateix dijous 24 de juliol.
Fes el teu comentari