Un balanç positiu per al turisme de les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada, amb premis i novetats destacades
El pròxim 20 de novembre, Amposta acollirà la gala Som Turisme, un esdeveniment destacat per al sector turístic de les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada. L’acte, que tindrà lloc a l’Auditori Municipal d’Amposta, reunirà unes 300 persones del món turístic, tant del sector públic com privat, per fer balanç de l’exercici turístic d’enguany.
Segons el president del Patronat de Turisme, Enric Adell, aquest any ha estat positiu per al sector, amb un creixement en la valoració de les Terres de l’Ebre com a destinació turística única. Adell ha destacat la singularitat del territori, que continua consolidant-se com una destinació de referència a nivell nacional i internacional.

Un dels grans atractius turístics de la zona és la Via Verda, que connectarà el Baix Ebre i la Terra Alta amb Amposta i la Ràpita. Adell ha informat que, tot i que les fortes pluges d’octubre han provocat un petit retard en les obres, es preveu que la infraestructura estarà acabada a temps per la temporada turística de Setmana Santa.
Durant la gala Som Turisme, també es lliuraran diversos guardons, com el Premi Costa Daurada i Terres de l’Ebre, que reconeix les millors iniciatives turístiques de la regió, i els prestigiosos Premis Jordi Cartanyà, que arriben enguany a la seva 34a edició, amb una dotació econòmica de 30.000 euros.










Fes el teu comentari