Delta Ebre Port ha presentat un nou producte de turisme nàutic a la Boot Düsseldorf, la mostra internacional líder del sector. La iniciativa vol posar les bases d’un model de turisme nàutic regular orientat al mercat alemany, amb estades setmanals a les Terres de l’Ebre.
L’objectiu del projecte és atraure un turisme actiu, compromés amb la sostenibilitat, la qualitat de les instal·lacions i els serveis, alhora que contribueix a la internacionalització del territori i a la desestacionalització de l’activitat turística.

El nou producte tindrà una primera prova pilot el mes d’abril de 2026, amb l’arribada d’un grup de remers procedent de Düsseldorf, que farà una estada de set dies combinant esport i oci. La base d’operacions se situarà a la Ràpita, entre el port i la badia dels Alfacs.
El programa esportiu inclourà quatre etapes de descens navegant pel riu Ebre i la badia dels Alfacs, amb parades a Ascó, Benifallet, Tortosa (Gola de Migjorn) i la Ràpita. La logística esportiva anirà a càrrec del Club de Rem de Tortosa.
A més, l’estada es completarà amb tres dies de turisme i activitats de lleure pel territori, coordinades per l’Estació Nàutica de la Ràpita, reforçant així una proposta integral que combina esport, natura i experiències culturals.
Este nou producte és fruit dels contactes establerts amb la Federació Alemanya de Rem durant l’edició de la fira del gener de 2025. Com a resultat, a finals de març de 2025 es va dur a terme un viatge de prospecció al territori, que ha permés definir una oferta turística que actualment ja s’està promocionant al mercat alemany.











Fes el teu comentari