• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Torra confirma que ja té ‘molt pensada’ la data de les eleccions

per Gustau Moreno
18 d'agost de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Quim Torra ha afirmat que ja té “molt pensada” la data de les eleccions, tot i que continua mantenint-la en secret. En una entrevista a l’Agència Catalana de Notícies, el president de la Generalitat ha deixat clar que no se sent limitat per cap data que li imposi la justícia espanyola, davant la seua possible inhabilitació per part del Tribunal Suprem. Segons Torra, que afirma que també ha tingut en compte la situació creada per la pandèmia del coronavirus, la data de les eleccions serà quan siga millor per al país. Torra ha reiterat que no prendrà la decisió en funció de “cap interès personal ni partidista”. “No em limitarà mai en absolut cap data que fixi la justícia espanyola”, ha subratllat.

Així, Catalunya anirà a les urnes quan Torra consideri que és “el millor moment” pel país, tenint en compte la situació “complicada” derivada del coronavirus. De fet, Torra ha demanat que s’acabe el debat sobre la data electoral perquè creu que allunya l’atenció de l’epidèmia. El president alerta que cal centrar-se en el retorn de les vacances i la tornada a la feina i, sobretot, en l’inici del curs escolar: “El país funcionarà si les escoles funcionen”. El president també ha relatat que va demanar un informe a la comissió jurídica assessora que expliqués els drets essencials de la ciutadania en la situació d’epidèmia. A Torra el té “molt preocupat” el dret a vot, i apunta que farà “tot el possible” per garantir-lo.

Anunci

Torra ha assenyalat que no veuria malament que Laura Borràs puga ser la candidata de JxCat. Amb tot, més enllà dels noms, el president de la Generalitat ha demanat als partits independentistes que puguen compartir punts en els programes electorals, per aclarir com pensen tirar endavant “el salt col·lectiu” cap a la República Catalana. “Aquest hauria de ser el gran debat en l’independentisme”, ha dit Torra.

Quant a la taula de diàleg, Torra ha dit que la seua intenció és traslladar-la a Europa si el govern de l’Estat segueix sense pactar clarament les condicions per a l’autodeterminació de Catalunya i l’amnistia per a tots els represaliats. El president de la Generalitat ha constatat que el diàleg amb Madrid fins ara només s’ha traduït en “fotos”. “Prou d’enganyar-nos. Estan disposats a negociar l’autodeterminació? Si no, anirem a negociar a Brussel·les i no perdrem més el temps”, ha afegit. Per tot plegat, Torra ha demanat “rigor i veritat” al govern de l’Estat, a l’hora de negociar la celebració d’un referèndum.

Tags: CataEspanyaGeneralitat de CatalunyaJunts per CatalunyaLaura BorràsPolíticaQuim Torra

Anunci

Related Posts

Deltebre celebra 49 anys d’independència reivindicant l’orgull de poble i els nous projectes de futur
Actualitat

Deltebre celebra 49 anys d’independència reivindicant l’orgull de poble i els nous projectes de futur

fa 19 hores
Amposta invertirà 1,7 milions d’euros en la millora de camins durant el 2026
Actualitat

Amposta invertirà 1,7 milions d’euros en la millora de camins durant el 2026

fa 19 hores
Tortosa tindrà un nou escorxador al 2026
Actualitat

Tortosa calcula en 2,8 milions la reconstrucció de l’escorxador incendiat

fa 19 hores
Territori encarrega el planejament urbanístic del nou Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre a Tortosa
Actualitat

Salut adjudica la redacció del Pla Funcional del nou hospital universitari de les Terres de l’Ebre

fa 19 hores
La Piraguada de la PDE celebrarà 25 anys reivindicant el riu i el relleu generacional
Actualitat

La Piraguada de la PDE celebrarà 25 anys reivindicant el riu i el relleu generacional

fa 19 hores
Trens Dignes critica l’acord pel tren orbital i reclama prioritat per a les línies de l’Ebre
Actualitat

Trens Dignes critica l’acord pel tren orbital i reclama prioritat per a les línies de l’Ebre

fa 2 dies
Illa i Junqueras segellen l’acord pels pressupostos del 2026 amb noves inversions en mobilitat, habitatge i finançament
Actualitat

Illa i Junqueras segellen l’acord pels pressupostos del 2026 amb noves inversions en mobilitat, habitatge i finançament

fa 2 dies
Els Fons de Transició Nuclear activen una nova línia d’ajuts de 4,3 milions per al sector agrícola
Actualitat

Els Fons de Transició Nuclear activen una nova línia d’ajuts de 4,3 milions per al sector agrícola

fa 2 dies
Tortosa aprova definitivament el pressupost del 2026 després de rebutjar les al·legacions de Junts
Actualitat

Tortosa aprova definitivament el pressupost del 2026 després de rebutjar les al·legacions de Junts

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Deltebre celebra 49 anys d’independència reivindicant l’orgull de poble i els nous projectes de futur
  • Amposta invertirà 1,7 milions d’euros en la millora de camins durant el 2026
  • Tortosa calcula en 2,8 milions la reconstrucció de l’escorxador incendiat

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ