• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El brot de l’hospital de Jesús també afecta quatre treballadors sense símptomes

L'Ajuntament de Tortosa tornarà a fer un cribratge massiu en pocs dies per veure l'evolució dels contagis

per Redacció
19 d'octubre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

l brot de covid-19 detectat a finals de la setmana passada a l’Hospital de la Santa Creu de Jesús afecta 18 persones, 14 malalts de les unitats de llarga estada i subaguts i quatre treballadors. El cribratge a tots els usuaris i professionals de la planta afectada, com ha recordat l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, es va iniciar en detectar un pacient ingressat amb símptomes del virus. Les PCR ja van registrar dissabte un total de 14 usuaris contagiats, tot i que no havien tingut relació amb el pacient zero, però finalment les proves han detectat quatre treballadors positius que eren asimptomàtics, fet que podria explicar la propagació del virus.

En pocs dies, l’Ajuntament de Tortosa farà un nou cribratge comunitari per controlar l’evolució del brot. Tots els pacients que han donat positiu s’han traslladat a l’àrea de tractament de la covid que té habilitada l’Hospital de la Santa Creu. En la planta de llarga estada i subaguts les visites ja estaven restringides i la mesura es mantindrà per mantenir-la en quarantena i aïllada.

Anunci

Cribratge a Padesa Amposta

També aquest dilluns s’estan duent a terme les PCR a 132 treballadors de planta de producció de Padesa a Amposta, on hi ha un altre brot de covid-19. Durant la setmana passada es van detectar dos positius i l’empresa va realitzar de forma “preventiva i immediata” dos cribratges a 263 treballadors, dels quals 63 van donar positiu i 51 esperen fer-se una prova serològica per determinar si es tracta d’infeccions actives o d’infeccions passades. El centre de producció d’aquest escorxador té una plantilla de 395 treballadors. // Via ACN i Canal 21 Ebre.

Tags: AmpostaBaix EbreCoronavirusHospital de la Santa Creu de JesúsJesúsMeritxell RoigéMontsiàPadesaSalutSocietatTortosa

Anunci

Related Posts

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
Actualitat

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme

fa 3 hores
Matemàtiques recreatives dominicals (137)
Actualitat

La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre

fa 3 hores
La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions
Actualitat

La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions

fa 3 hores
Roigé obté llum verd d’Urbanisme per poder ampliar l’auditori de Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa qüestiona l’execució de les millores del Felip Pedrell i el govern defensa que s’ha complert el contracte

fa 1 dia
Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER
Actualitat

Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER

fa 1 dia
Terra Alta Viva exigeix aturar ‘l’espoli i la destrucció de la comarca’, després de l’aprovació de tres noves centrals eòliques
Actualitat

La Terra Alta reclama una moratòria eòlica i prioritzar la repotenciació dels parcs existents

fa 1 dia
Batea es prepara per rebre 4.000 persones amb el festival Cruïlla DO Terra Alta
Actualitat

Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER

fa 2 dies
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre

fa 2 dies
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Actualitat

La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
  • La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre
  • La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ