• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Jordan lidera la llista de Catalunya en Comú Podem per Tarragona, amb sis ebrencs

per Redacció
31 de desembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Jordan lidera la llista de Catalunya en Comú Podem per Tarragona, amb sis ebrencs

Els ebrencs que formen part de la llista de Catalunya En Comú Podem per Tarragona. // CEDIDA.

Movem Terres de l’Ebre ha presentat este dimecres els candidats i candidates del territori que formaran part de la llista de Catalunya en Comú-Podem a la demarcació de Tarragona. Ara per ara, la llista liderada pel tortosí Jordi Jordan és l’única encapçalada per un ebrenc de tota la demarcació de Tarragona, després de confirmar-se que Demòcrates, que havia optat per l’ampostí Toni Obalat, ha decidit integrar-se a la candidatura de Junts.

La candidatura de Catalunya En Comú Podem comptarà, a més a més, amb la presència de representants de les quatre comarques ebrenques, provinents del municipalisme amb experiència governant els seus municipis, com també d’activistes de moviments socials. A Jordan l’acompanyarà Eva Amposta, alcaldessa del Pinell de Brai, filòsofa i activista en defensa del territori, sobretot en contra de la massificació eòlica a la Terra Alta. També Joan Moisés, exalcalde i regidor de la Sénia, enginyer forestal i professor de biologia, tot representant el Montsià. D’altra banda, també ho farà David Poy, regidor de Movem Roquetes i conseller d’Educació i Joventut al Consell Comarcal del Baix Ebre, i mestre a l’escola pública, en representació del Baix Ebre. Tanquen la llista Agnès Pallisé, de Tivissa i representant de la Ribera d’Ebre, amb estudis en ciències polítiques que treballa al món del lleure i vinculada a moviments socials en defensa del poble sahrauí, i Cinta Galiana, exregidora de Movem Tortosa i professora de secundària a l’escola pública, representant també al Baix Ebre.

Anunci

Jordan ha definit la llista com a “l’única encapçalada per un ebrenc, i que per tant compta amb força suficient per fer arribar les nostres necessitats al Parlament, amb un equip amb experiència a les institucions però també amb sensibilitat social i una forta vinculació al territori al que representa”. Com a eixos de campanya, Jordan ha assenyalat la defensa dels serveis públics, tot reforçant especialment la sanitat i l’educació, i posant-los al centre de l’acció política i apostant per un Pacte Nacional per la Sanitat; les polítiques de desenvolupament econòmic amb mesures de discriminació positiva per poder disposar de les mateixes oportunitats que a la resta de Catalunya en un territori on cada vegada es perd més població com són les Terres de l’Ebre, i l’aposta de resolució del conflicte català des del diàleg i la negociació.

Tags: 14-FAgnès PalliséBaix EbreCinta GalianaDavid PoyEl Pinell de BraiEva AmpostaJoan MoisèsJordi JordanLa SéniaMontsiàMovem Terres de l'EbreMovem TortosaPolíticaRibera d'EbreRoquetesTerra AltaTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any
Actualitat

En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any

fa 16 hores
Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%
Actualitat

Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%

fa 17 hores
‘Los Col·loquis de la no tan insigne ciutat de Tortosa’, per Irene López
Actualitat

S’obre la convocatòria d’ajuts per rehabilitar habitatges al centre de Tortosa i locals comercials de tota la ciutat

fa 18 hores
‘Per una agència de la natura  per al món rural i des del món rural’, per Eva Amposta i Jordi Jordan
Actualitat

S’acaba la màxima alerta de risc d’incendis i s’aixequen les restriccions als espais naturals

fa 18 hores
Alerta per una plaga de conills a les Terres de l’Ebre: Unió de Pagesos reclama més mesures de control de la fauna
Actualitat

Alerta per una plaga de conills a les Terres de l’Ebre: Unió de Pagesos reclama més mesures de control de la fauna

fa 2 dies
L’absència d’actuacions de dones al programa de la Cinta genera indignació entre artistes, creadores i professionals
Actualitat

L’absència d’actuacions de dones al programa de la Cinta genera indignació entre artistes, creadores i professionals

fa 2 dies
La Generalitat manté les restriccions per l’elevat risc d’incendis avui dilluns
Actualitat

La Generalitat manté les restriccions per l’elevat risc d’incendis avui dilluns

fa 2 dies
L’aigua al pantà d’Ulldecona recupera el turisme estival amb restaurants i càmpings plens
Actualitat

L’aigua al pantà d’Ulldecona recupera el turisme estival amb restaurants i càmpings plens

fa 2 dies
Gonell confia que els estudis de Medicina a les Terres de l’Ebre es puguin implantar en dos anys
Actualitat

Gonell confia que els estudis de Medicina a les Terres de l’Ebre es puguin implantar en dos anys

fa 6 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any
  • Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%
  • S’obre la convocatòria d’ajuts per rehabilitar habitatges al centre de Tortosa i locals comercials de tota la ciutat

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ