• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

De la Vega (PSC): ‘Si són tan valents, que facen una consulta a l’Ebre sobre l’hospital’

El primer secretari dels socialistes ebrencs reclama a ERC la convocatòria d'un referèndum al territori sobre l'ampliació de l'hospital Verge de la Cinta o la construcció d'un nou hospital a les Terres de l'Ebre

per Gustau Moreno
18 de febrer de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

“Demano a la Generalitat que face una consulta, perquè tenen una llei per fer consultes a Catalunya, i que li pregunten als ciutadans de les Terres de l’Ebre si volen una ampliació de l’hospital o un hospital nou”, ha afirmat este dimecres el senador socialista Manel de la Vega. El primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre ha fet estes declaracions després que els republicans hagen afirmat que la victòria d’ERC el 14-F al territori els avala per retirar el monument franquista de Tortosa o per fer el projecte de l’hospital. “Si són tan valents, si són tan valents per a dir el que acaben de dir, que facen una consulta al territori, i que pregunten si volem un hospital nou a les Terres de l’Ebre o si volem una ampliació de l’hospital, perquè s’emportaran una sorpresa molt gran”, ha remarcat durant una entrevista a Canal 21 Ebre.

En este sentit, De la Vega ha anat més enllà, i ha anunciat que el PSC portarà la iniciativa de la consulta sobre l’hospital al Parlament. A més, també ha capgirat l’argument d’Esquerra, i ha recordat que els socialistes portaven al seu programa electoral la construcció d’un nou hospital. Per tant, ha deduït que, si el PSC ha guanyat a tot Catalunya, això vol dir que els catalans volen un nou hospital a l’Ebre. “No es pot dir que la ciutadania ha avalat l’ampliació de l’hospital per un vot que s’ha produït en clau catalana”, ha advertit. “Natros al programa del PSC, no en fulletó que podríem fer a les Terres de l’Ebre, portàvem fer un nou hospital a les Terres de l’Ebre, i som el partit que ha guanyat les eleccions a Catalunya. Per la mateixa raó, això vol dir que la ciutadania de Catalunya vol que fem un hospital a les Terres de l’Ebre, perquè ho portàvem al programa general, l’únic programa que hi ha, perquè els partits només tenim un programa electoral”, ha assenyalat.

Anunci

En la mateixa línia, De la Vega també ha remarcat que Esquerra no portava al seu programa nacional cap proposta sobre el Delta. I que, amb la mateixa lògica, això voldria dir que els ebrencs que van votar Esquerra no volen que es face res al Delta. “Què significa, que la gent que ha votat a ERC no vol que s’aliquen solucions al delta de l’Ebre? Doncs és el mateix”, ha afirmat. “Demanem públicament que es face la consulta pública. Tenen l’eina, perquè es va aprovar la llei de Consultes, i demanem a ERC que organitze una consulta a les Terres de l’Ebre per a que la ciutadania puga dir la seua. Si volen un nou hospital, o si ja els sembla bé l’ampliació que proposa ERC. Si són valents, ho faran. Si no, ens estaran donant la raó”, ha insistit el dirigent socialista, tot desafiant els republicans.

ERC veu els resultats del 14-F com un plebiscit sobre l’hospital i el monument

En clau nacional, De la Vega ha reclamat un govern d’esquerres format pel PSC i el comuns amb el suport d’Esquerra. El dirigent socialista ha recordat que el govern actual entre Junts i ERC no funciona. També ha dit que Junts són la dreta catalana, i que la possible entrada de la CUP empitjoraria el govern. “Com es pot posar d’acord una força de dretes i una força d’esquerres, amb una força radical com és la CUP, que avui ha felicitat amb tuits i fotos els que han trencat i destrossat locals a Vic. La CUP què portarà, la conselleria d’Interior, a n’este govern?”, s’ha preguntat De la Vega.

*També podeu veure la notícia de Canal 21 Ebre:

Viña acusa el PSC de ‘banalitzar’ les consultes i reprimir alcaldes d’ERC per l’1-O
Tags: 14-FBaix EbreCatalunyaEl futur de l'HTVCEleccionsERCHTVCManel de la VegaPolíticaPSCTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes
Actualitat

Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes

fa 15 hores
Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs
Actualitat

Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs

fa 15 hores
Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia
Actualitat

Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia

fa 16 hores
El delegat del Govern confia en el ‘moment d’oportunitats’ per a les Terres de l’Ebre
Actualitat

El delegat del Govern confia en el ‘moment d’oportunitats’ per a les Terres de l’Ebre

fa 2 dies
Junts per Tortosa torna a insistir al govern municipal que abaixi els impostos
Actualitat

Junts per Tortosa torna a insistir al govern municipal que abaixi els impostos

fa 2 dies
Paneque situa el Museu del Ferrocarril com a motor de futur per a la Ribera d’Ebre
Actualitat

Paneque situa el Museu del Ferrocarril com a motor de futur per a la Ribera d’Ebre

fa 2 dies
Ordeig fa una crida a societat i sector primari per sumar esforços a la Festa de la Sega de l’Arròs de Deltebre
Actualitat

Ordeig fa una crida a societat i sector primari per sumar esforços a la Festa de la Sega de l’Arròs de Deltebre

fa 2 dies
L’assemblea de la Mancomunitat Tortosa-Roquetes-Alfara de Carles aprova el projecte d’estatuts
Actualitat

L’assemblea de la Mancomunitat Tortosa-Roquetes-Alfara de Carles aprova el projecte d’estatuts

fa 2 dies
Josep Alanyà desxifra una obra excepcional del XIV: el retaule de Santa Maria de la Catedral de Tortosa
Actualitat

Josep Alanyà desxifra una obra excepcional del XIV: el retaule de Santa Maria de la Catedral de Tortosa

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes
  • Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs
  • Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ