• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Eladi Galbe: ‘Tivenys comença a potenciar un turisme verd, familiar i de qualitat’

per Gustau Moreno
12 de maig de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Tivenys vol potenciar encara més els atractius turístics del municipi, ja que durant el confinament ha estat molta la gent que s’ha interessat per visitar la població. Sobretot, els interessa rebre un turisme verd, familiar i de qualitat, amb elements com el parc del riu, l’assut de l’Ebre o el mateix poblat ibèric de l’Assut. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, l’alcalde Eladi Galbe ha destacat que el jaciment es troba en un entorn privilegiat, i que a l’estiu volen senyalitzar el poblat amb codis QR, per fer-lo més visitable. “Tota aquella zona que tenim de l’assut, del parc i de la vora del riu és una zona que hem de seguir potenciant, i el poblat ha de ser clau en este encaix de projecte turístic”, ha dit l’alcalde.

A més, Galbe també ha afirmat que Tivenys està en un moment crucial de la seua història, perquè està començant “a bullir” d’iniciatives turístiques i culturals. “Ens trobem en un poble que té moltes coses per explicar”, ha remarcat. “Tenim molt de patrimoni, tan material com immaterial, i moltes característiques que ens fan atractius. I l’Ajuntament estem començant a potenciar un turisme que siga verd, familiar i de qualitat”, ha afegit. “Tivenys, igual que la resta de municipis de les Terres de l’Ebre, hem de començar a tindre l’autoestima molt alta. Som un poble amb moltes qualitats i el que hem de fer és treballar amb esta mirada i amb este objectiu de seguir fent de Tivenys un poble que la gent puga conèixer, puga viure i puga gaudir”, ha assenyalat Galbe.

Anunci

D’altra banda, a través d’un conveni amb l’Associació Obre’t’Ebre, Tivenys disposarà d’un camp de treball durant l’estiu. Això permetrà que joves d’arreu del país s’estiguen al poble durant uns dies, així com recuperar el paisatge i senders del bosc de ribera. Finalment, Galbe també s’ha referit a l’organització de la nova fira sobre cultura i gastronomia que Tivenys celebrarà durant l’abril del 2022. La primera edició de Firarrels tindrà Romania com a país convidat.

Esperant els resultats del cribratge de Tivenys

En la mateixa entrevista, l’alcalde de Tivenys ha destacat la bona resposta de la ciutadania al cribratge que Salut va realitzar este dimarts, després de registrar un brot amb 10 casos positius de covid-19. Galbe ha remarcat la col·laboració, la predisposició i la coordinació de la gent per poder realitzar el cribratge en tan pocs dies de marge, per detectar casos assimptomàtics i tallar les possibles cadenes de transmissió. L’alcalde també ha volgut agrair la implicació de la ciutadania de Tivenys, i el fet que 99 persones, més de les previstes inicialment, acudissin a la crida de Salut per fer-se les proves PCR.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: ArqueologiaBaix EbreEconomiaEladi GalbeFirarrelsObre't'EbrePatrimoniTivenysTurisme

Anunci

Related Posts

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
Actualitat

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta

fa 3 hores
Aviam si cau de veritat
Actualitat

Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig

fa 5 hores
L’alcalde de Móra d’Ebre demana comprar al comerç local quan acabe la crisi del covid-19
Actualitat

Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

fa 5 hores
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

Ecologistes en Acció titlla de “simplista” l’allargament de les nuclears i acusa Von der Leyen d’“analfabeta energètica”

fa 5 hores
El CAT adapta el pla de sequera a la nova capacitat de Mequinensa i reforça la gestió de l’aigua
Actualitat

El CAT adapta el pla de sequera a la nova capacitat de Mequinensa i reforça la gestió de l’aigua

fa 1 dia
Entitats ecologistes exigeixen frenar la destitució del director dels Ports i alerten d’un “precedent perillosíssim”
Actualitat

Entitats ecologistes exigeixen frenar la destitució del director dels Ports i alerten d’un “precedent perillosíssim”

fa 1 dia
La Generalitat encara no ha comunicat a Tortosa quan desmantellarà el monument
Actualitat

La CUP Tortosa reclama reactivar la retirada del monument franquista de l’Ebre després del revés judicial als recursos

fa 1 dia
Més d’un miler de docents carreguen contra l’acord amb CCOO i UGT i el qualifiquen d’“error històric”
Actualitat

Més d’un miler de docents carreguen contra l’acord amb CCOO i UGT i el qualifiquen d’“error històric”

fa 2 dies
Amposta consolida Lo Sindicat com a motor d’ocupació amb 3.500 persones ateses i 223 insercions laborals
Actualitat

Amposta consolida Lo Sindicat com a motor d’ocupació amb 3.500 persones ateses i 223 insercions laborals

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
  • Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig
  • Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ