• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

De la Vega, sobre el paper del PSC al govern de Tortosa: ‘Estem en temps de descompte’

'Se'ns fa molt difícil estar en un govern que no defense activament la construcció del nou hospital', afirma el primer secretari del PSC a les Terres de l'Ebre, que reclama una rectificació a Junts per Tortosa

per Gustau Moreno
25 d'abril de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Manel de la Vega ha afirmat este dilluns que el PSC està “en temps de descompte” per decidir el seu paper en el govern municipal de Tortosa. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, el primer secretari dels socialistes ebrencs ha remarcat que no es tracta d’un ultimàtum a Junts per Tortosa, però ha deixat clar que el partit de l’alcaldessa hauria de fer un canvi de plantejament a favor de la construcció del nou hospital. “Podem dir que estem en temps de descompte, per dir-ho d’alguna manera. Però a natros se’ns fa molt difícil estar en un govern que no defense activament la construcció del nou hospital”, ha remarcat De la Vega.

El primer secretari del PSC de les Terres de l’Ebre també ha apuntat que no és suficient que des de Junts per Tortosa es diga que se cediran terrenys si el Departament de Salut aposta per la construcció d’un nou hospital al municipi. “Només faltaria”, ha ironitzat De la Vega. “El que volem és que des de les institucions que governem els socialistes es treballe per este nou hospital”, ha reiterat. “Els tortosins i les tortosines volem un nou hospital, i volem tindre un govern municipal que defense este nou hospital, i no que estiga que l’expectativa de si em pregunten o no me pregunten”, ha advertit De la Vega.

Anunci

Per tant, ha assenyalat que PSC està donant “una oportunitat” a Junts per Tortosa, perquè rectifique la seua posició sobre el futur de l’hospital. “En els governs on participem defensarem el nou hospital. No es pot estar a mitges tintes”, ha afirmat. “No hem de forçar la situació, no hem de fer ultimàtum, però el termini tampoc serà indefinit. Jo crec que el missatge polític s’entèn perfectament”, ha apuntat el dirigent socialista.

D’altra banda, De la Vega ha recordat que el Parlament també va instar al govern a construir un nou hospital per a les Terres de l’Ebre. De fet, ha avançat que este dimecres el diputat socialista Joaquim Paladella preguntarà al govern quins seran els terminis per tirar endavant el projecte, per veure si realment hi ha voluntat política. “Aquí és on el govern s’ha de mullar, i aquí veurem si té voluntat de construir-lo o no”, ha afirmat, tot reclamant de nou que els polítics ebrencs siguen actius per la construcció del nou hospital.

De fet, De la Vega també ha remarcat que no pot ser que els representants polítics de les Terres de l‘Ebre vagin en contra dels interessos del territori. “Perquè vull que recordar que no tothom es pot pagar una operació a la clínica Quirón o a la Teknon de Barcelona. Hi ha una gran part de mortals a les Terres de l’Ebre que ens mereixem tenir uns hospitals de bona qualitat”, ha sentenciat.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreEl futur de l'HTVCHTVCJunts per TortosaManel de la VegaPolíticaPSCTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa
Actualitat

La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa

fa 12 hores
El Govern inicia la transformació de l’Eix de l’Ebre en carretera 2+1
Actualitat

El Govern inicia la transformació de l’Eix de l’Ebre en carretera 2+1

fa 12 hores
El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients
Actualitat

El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients

fa 1 dia
El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026
Actualitat

El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026

fa 1 dia
El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop
Actualitat

El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop

fa 2 dies
El castell de Miravet incorpora la realitat virtual per reviure la història templera
Actualitat

El castell de Miravet incorpora la realitat virtual per reviure la història templera

fa 2 dies
L’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre estrena un nou servei de ressonància magnètica
Actualitat

L’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre estrena un nou servei de ressonància magnètica

fa 2 dies
‘Un nou hospital de les Terres de l’Ebre… també per al personal sanitari’, per Joan J. Baiges
Actualitat

Dia històric per a Tortosa: 25 milions per transformar el nucli antic amb el Pla de Barris

fa 2 dies
Amposta destinarà 25 milions del Pla de Barris per transformar la Vila, el Grau i el Pla d’Empúries
Actualitat

Amposta destinarà 25 milions del Pla de Barris per transformar la Vila, el Grau i el Pla d’Empúries

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Matemàtiques recreatives dominicals (113)
  • “L’Home del segle”, la novel·la terraltina de Josep Gironès
  • La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ