• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Navarro (ERC) repetirà per recuperar l’alcaldia de Camarles: ‘Tot és un despropòsit’

Brull hi governa amb una regidora 'trànsfuga' des que va expulsar els republicans del govern, al novembre del 2021

per Gustau Moreno
13 de maig de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Antoni Navarro repetirà com a candidat d’ERC a Camarles, a les eleccions municipals del 2023. Els militants l’han elegit per unanimitat, per recuperar l’alcaldia després del trencament del pacte per part de l’exsocialista Ramon Brull i una regidora no adscrita, al novembre passat. De fet, si no s’hagués trencat el pacte entre La Veu del Poble i ERC, l’exalcalde hauria de tornar a l’alcaldia de Camarles, fins al final del mandat. “El pacte era així. Ell ara faria un any, i jo tornaria l’últim any del mandat i continuaria com a alcalde”, ha recordat Navarro durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “Si ell no hagués trencat el pacte unilateralment, encara estaríem governant junts”, ha assegurat.

Navarro va ser el candiat més votat a les municipals 2019, i va ocupar l’alcaldia fins al juny del 2021. Però després del relleu pactat a l’alcaldia, Brull va acabar expulsant els republicans del govern, a causa de les diferències per projectes com la construcció del tanatori o les obres del teatre auditori. Navarro ha lamentat que, durant estos mesos, Brull s’ha quedat al govern amb el suport d’una regidora “trànsfuga”. També ha assenyalat que Brull ha volgut desfer l’acció de govern i els projectes d’ERC. “Quan vaig renunciar al càrrec i va entrar ell, vam començar a tindre provocacions. La primera que vam haver de suportar va ser el tancament del casal jove, que havíem inaugurat a l’abril”, ha relatat. “Ha anat destruint el que natros estàvem fent. Tot és un despropòsit. Nosaltres tenim la intenció de recuperar l’alcaldia i continuar treballant pel poble”, ha afirmat Navarro.

Anunci

En principi, Brull no es presentarà a les eleccions del 2023, i segons Navarro això garanteix una campanya electoral més tranquil·la. El candidat republicà ha defensat el seu projecte per a Camarles i els Lligallos. Bàsicament, busca cohesionar el municipi amb la construcció d’equipaments i infraestructures que ajuden a unir els nuclis de població. De fet, la unificació de les festes majors, la millora del carrer Sant Joan del Lligallo del Gànguil o projectes com el nou centre d’atenció primària són altres projectes de Navarro per cohesionar els diversos nuclis de població.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Antoni NavarroBaix EbreCamarlesERCLa Veu del PobleLligallo del GànguilPolíticaRamon BrullToni Navarro

Anunci

Related Posts

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
Actualitat

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025

fa 1 dia
El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta
Actualitat

El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

fa 1 dia
Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta
Actualitat

Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta

fa 1 dia
La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia
Actualitat

La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia

fa 2 dies
Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals
Actualitat

Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals

fa 2 dies
Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA
Actualitat

Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

El Sopar de Lletres d’Onada Edicions homenatja el professor Manel Ollé

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

AnimaNaturalis denuncia els bous de les Festes de l’Ermita de l’Aldea per participació de menors i manca de supervisió

fa 3 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

Connectem Ascó, el nou punt de referència d’atenció i orientació per al teixit empresarial

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els grans incendis forestals i el despoblament rural
  • El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
  • El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ