• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Un passaport amb descomptes i activitats promourà la visita als equipaments patrimonials del delta de l’Ebre

per ACN
28 de febrer de 2023
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El Parc Natural del Delta de l’Ebre i el Museu de les Terres de l’Ebre posen en marxa, a partir d’aquest mes de març, un projecte de treball en xarxa per promocionar conjuntament la visita als equipaments patrimonials del delta de l’Ebre. Es tracta d’un passaport que permetrà els visitants, un cop vagin obtenint el segell que acredita el seu pas per diferents espais, poder accedir a descomptes en l’entrada o optar un sorteig per assistir a activitats internes que, habitualment, no es mostren al públic. La idea, segons ha subratllat el director del Museu de les Terres de l’Ebre, Àlex Farnós, és valoritzar el patrimoni natural i cultural del Delta de forma unitària, coordinada i generant noves sinèrgies.

Els deu equipaments de difusió del patrimoni al delta de l’Ebre entren a formar part en aquesta xarxa de col·laboració com a espais reconeguts dins de la Carta Europea de Turisme Sostenible i el seu pla d’acció. Amb la coordinació del Museu de les Terres de l’Ebre, com a principal centre de difusió a la zona, en formaran part la Torre de l’Ermita de l’Aldea, la Casa de Fusta del parc natural, MónNatura delta de l’Ebre, el Centre d’Interpretació d’Arròs la Torra, l’Ecomuseu del parc natural, el Centre d’Inspiració Turística Ebreterra, el Molí de Rafelet, el Museu de la Mar de l’Ebre i el Centre d’Interpretació de les Barrques del Delta.

Anunci

L’estratègia al darrere del projecte, segons ha detallat la tècnic d’ús públic del parc natural, Imma Juan, passa per valoritzar aquests centres facilitant la visita i fent-la atractiva. Per aconseguir-ho s’ha ideat el passaport. Amb ell, els visitants pagaran l’entrada amb la tarifa normal al primer centre que visitin. El segell que acreditarà aquesta estada, però, ja els permetrà gaudir d’un descompte del 50% en el preu de l’entrada a la resta d’equipaments -en el cas del Molí de Rafelet, serà d’un 25%, i un 10% a MónNatura-.

La campanya, que començà aquest 1 de març, estarà vigent durant tot l’any. S’han editat 15.000 opuscles amb la informació dels equipaments i que funcionaran com a passaport, amb els corresponents segells. Un cop el visitant hagi acumulat un mínim de set segells -dels deu equipaments en total que formen la xarxa- podrà optar a participar en un concurs per optar a “visites portes endins”, on es mostraran espais i procediments interns que no són habitualment d’accés públics.

Així, es premiarà la fidelitat amb la possibilitat d’aconseguir una visita guiada per a dues persones al Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Canal Vell -20 butlletes premiades-, al Centre Ictiològic del parc natural -també 20 butlletes-, a les sales de reserva de col·leccions i tallers de restauració del Museu de les Terres de l’Ebre -deu butlletes-, dues places per als tallers familiars de nadal del mateix centre -quatre butlletes-, així com el sorteig de dues places per poder participar en l’anellament anual de flamencs que organitza el parc natural a la punta de la Banya.

“Més enllà de la campanya hi ha una intenció molt clara, per part del parc natural i el Museu, per integrar el patrimoni en una única acció. Al final, el delta de l’Ebre i molts altres espais naturals, són fruit de l’activitat humana i el medi natural que, a la vegada, es beneficien mútuament. Aquesta percepció que tenim com a gestors d’aquests equipaments i espais la volem traslladar al visitant. No volem que tinguin una versió segregada, que se’ls expliqui, per un costat, la importància de la història i, per l’altre, la dels ecosistemes. En aquests espais, patrimoni cultural i natural són la mateixa unitat. I per això hem fet aquesta campanya”, ha resumit Farnós.

Tags: Àlex FarnósCulturaDelta de l'EbreImma JuanMedi AmbientMuseu de les Terres de l'EbreParc Natural del Delta de l'EbreSocietatTurisme

Anunci

Related Posts

Meritxell Roigé revalida el lideratge de Junts per Tortosa amb un suport del 98,2% i mira cap al 2027
Actualitat

Meritxell Roigé revalida el lideratge de Junts per Tortosa amb un suport del 98,2% i mira cap al 2027

fa 5 hores
Els ambientalistes denuncien un ‘segrest polític’ del Parc dels Ports i reclamen mantindre el director
Actualitat

Els ambientalistes denuncien un ‘segrest polític’ del Parc dels Ports i reclamen mantindre el director

fa 5 hores
La Catedral de Tortosa recupera la coberta de l’absis i preveu obrir-la a visites al maig
Actualitat

La Catedral de Tortosa recupera la coberta de l’absis i preveu obrir-la a visites al maig

fa 2 dies
Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern
Actualitat

Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern

fa 3 dies
Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026
Actualitat

Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026

fa 3 dies
Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després
Actualitat

Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després

fa 3 dies
Aliança Catalana presenta l’ampostí Èric Esteban com a alcaldable per al 2027
Actualitat

Aliança Catalana presenta l’ampostí Èric Esteban com a alcaldable per al 2027

fa 3 dies
Més de 2.500 persones celebren el final del Ramadà a Tortosa amb l’Eid al-Fitr
Actualitat

Més de 2.500 persones celebren el final del Ramadà a Tortosa amb l’Eid al-Fitr

fa 3 dies
De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
Actualitat

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Meritxell Roigé revalida el lideratge de Junts per Tortosa amb un suport del 98,2% i mira cap al 2027
  • Els ambientalistes denuncien un ‘segrest polític’ del Parc dels Ports i reclamen mantindre el director
  • “NO”

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ