• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Palmer: ‘La prohibició dels bous no té recorregut perquè la tombarà el Tribunal Constitucional’

per Gustau Moreno
30 d'octubre de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El president de l’Associació de Criadors de Bous Braus de les Terres de l’Ebre considera que la proposició de llei d’En Comú Podem i la CUP per prohibir els bous embolats, els capllaçats i a la mar no tindrà gaire recorregut. El ramader Paco Palmer creu que si el Parlament aprova la prohibició de les tres modalitats més polèmiques, el Tribunal Constitucional l’acabarà tombant perquè Catalunya no té competències per fer-ho.

“Anímicament afectaria. L’esperança és que això tampoc té recorregut, perquè el Constitucional ho tombarà, ja que Catalunya no té competències”, ha afirmat Palmer durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “El que sí que faran si ho prohibeixen és generar més crispació, més enfrontament i radicalitzar més el nostre col·lectiu, el col·lectiu taurí, que és minoritari i que sempre ha estat discriminat”, ha lamentat el ramader abans de proposar “becerrades” nocturnes per revifar la festa entre els més joves.

Anunci

Palmer ha recordat que els territoris veïns, com ara França, el País Valencià i l’Aragó, fan bous amb mort de l’animal, i que en canvi a les Terres de l’Ebre “no hi ha espectacles cruents”. Segons Palmer, Catalunya és “el germà dèbil en el món dels bous”, i per això està acomplexada davant dels arguments animalistes. El ramader ha reiterat que no hi ha cap modalitat amb mort de l’animal i que no hi ha maltractament, ja que els bous tornen a les ramaderies sense cap dany, sempre que no hi hagi accidents.

Amb tot, Palmer accepta que és possible millorar la festa dels bous a les Terres de l’Ebre, fent-la més professional i fent més atractiva per als turistes. Però el ramader adverteix que això no acabarà amb els intents animalistes de prohibir els actes taurins.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: AmpostaAssociació de Criadors de Bous Braus de les Terres de l'EbreMontsiàPaco PalmerRamaderiaSocietat

Anunci

Related Posts

Ferreries votarà fins al 30 de juny com completar la reforma de la plaça de Francesc Macià
Actualitat

Ferreries votarà fins al 30 de juny com completar la reforma de la plaça de Francesc Macià

fa 3 hores
Meritxell Roigé acusa el govern municipal de tindre Tortosa ‘paralitzada’ i aposta per ‘actualitzar’ el projecte de Junts
Actualitat

Meritxell Roigé acusa el govern municipal de tindre Tortosa ‘paralitzada’ i aposta per ‘actualitzar’ el projecte de Junts

fa 19 hores
Lleixà defensa la gestió de la Clínica Terres de l’Ebre i treballa amb la Generalitat per revertir les pèrdues
Actualitat

El Comitè d’Empresa de la Clínica Terres de l’Ebre denuncia ‘malestar’ i ‘bloqueig’ pel relleu de la gerència

fa 19 hores
Josep Pallarès és investit de nou rector de la URV amb l’objectiu de ‘posar les persones al centre’
Actualitat

Josep Pallarès és investit de nou rector de la URV amb l’objectiu de ‘posar les persones al centre’

fa 19 hores
L’alcalde de l’Ampolla nega haver comès cap delicte en la gestió municipal  i defensa la gestió dels contractes
Actualitat

L’alcalde de l’Ampolla nega haver comès cap delicte en la gestió municipal i defensa la gestió dels contractes

fa 19 hores
L’Hospital Verge de la Cinta redueix les llistes d’espera el 2025 i consolida millores en serveis clau
Actualitat

L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta reflexiona sobre talent, valors i innovació en la seua II Jornada Directiva

fa 3 dies
Tortosa acull la delegació a Catalunya de la Fundació Cultura de Pau Federico Mayor Zaragoza
Actualitat

Tortosa acull la delegació a Catalunya de la Fundació Cultura de Pau Federico Mayor Zaragoza

fa 3 dies
La Terra Alta lidera a Tarragona el percentatge de jóvens amb estudis superiors
Actualitat

La Terra Alta lidera a Tarragona el percentatge de jóvens amb estudis superiors

fa 3 dies
La Diputació reforçarà el suport al COPATE per donar més estabilitat a la Reserva de la Biosfera
Actualitat

La Diputació reforçarà el suport al COPATE per donar més estabilitat a la Reserva de la Biosfera

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Ferreries votarà fins al 30 de juny com completar la reforma de la plaça de Francesc Macià
  • Una inversió de 74 milions de raons per creure en el futur de les Terres de l’Ebre, per Manel de la Vega
  • Ramon Pujol, un exemple d’estima a Jesús i la seua gent, per Víctor Ferrando

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ