Per què escriu un autor? Ho pot fer per plaer, per diversió, o fins i tot per curar-se. Aquest és el cas de l’ampostina Victòria Cid i el seu llibre “Simplement jo”, un relat a partir del seu diari personal sobre la seva lluita contra la depressió.
El llibre també vol trencar els murs al voltant de les malalties mentals. Per exemple, fer entendre que la depressió té una base biològica, més enllà del factor social.
Cid és investigadora sobre el càncer de pròstata i exesportista d’elit. També és la germana petita de la remera olímpica Aina Cid, un fet que l’ha portat a “suportar” moltes comparacions.
Per les pàgines de ‘Simplement, jo’ passen experiències, angoixes i pensaments negatius, però també la voluntat que altres persones que pateixen el mateix trobin respostes al seu dolor.
Fes el teu comentari