• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

‘Per no despenjar una pancarta’, per Anton Monner

Historiador i cronista de Gandesa

per Anton Monner
13 d'octubre de 2019
Reading Time: 4 mins read
0 0
0

A un país normal ningú es podria creure que, per no despenjar una pancarta, el seu president pugui ser inhabilitat. Però com Espanya no és un país normal, on allò que no agrada a alguns es penalitza, vet aquí que amb molta possibilitat el MHP Torra pot ser inhabilitat per uns tribunals que més que jutges fan de polítics. Haurien de significar imparcialitat, igualtat i, fins i tot, honestedat. I com no és així els catalans tenim uns polítics que guanyen les eleccions i el tribunals no els permeten ser presidents, diputats o eurodiputats, en nom de la llei, sigui justa o injusta. Les lleis les equiparen i les maniobren a conveniència, per cada cas. La llei del vot, essència de la democràcia, no la deixen exercir, i amb majoria parlamentària, el acords del Parlament els rebutgen constitucionalment. Un estatut aprovat per ells i ratificat segons la seva llei, com no els agrada, el destrueixen. No admeten diàleg i responen atonyinant i empresonant.

ANTON MONNER.

Espanya s’ha posat a l’altura de la Xina, Turquia o Rússia, i cada cop s’allunya més de Suïssa o del Canadà. Vet aquí que el president parla de desobediència pacífica davant la repressió!


Aquí hom pot permetre que els ordinadors de la comptabilitat d’un partit corrupte pels quatre costats, que tothom ho sap, ho coneix i es evident, se l’absolgui per manca de proves. En canvi, sense aplicar la presumpció d’innocència, tenen tancats a polítics i dirigents socials catalans de fa més de dos anys sense judici ni sentència. En un país on es poden fer fusions bancàries pels interessos d’uns quants a favor d’uns bancs que se’ls ha injectat milions i milions de diners públics, i paral·lelament es desnonen milers de llogaters i famílies que no poden pagar les hipoteques als mateixos bancs. Amb els cabdals de tots en fan el que volen i quan els convé, la llei diu això o diu allò o inhabiliten o condemnen. Aparentment no és un país normal, el que vivim! Tothom ho sap i ho veu però quan el consentiment va en contra d’allò que ells no volen ni desitgen, la gent ha de callar i atorgar!

Anunci


I aquest és el cas de Catalunya quan Cs, PP, PSOE i Vox, treballen tots a una, amb el vist i plau de la Corona, la premsa, els jutges i la policia. Catalunya quan surt del solc que ells han marcat, perquè son majoria, poden destruir l’Estatut, apliquen la llei sempre a la seva conveniència. I quan han vulnerat tots els principis d’igualtat que han ser les bases i el fonament de la llei, empresonant polítics i a dirigents socials perquè no son del seu color, apliquen la llei del més fort. No admeten ni la igualtat i la legalitat!


Vet aquí que el president, per exhibir un cartell i un llaç al palau de la Generalitat, sense tenir en compte la llibertat d’expressió, uns jutges li diguin que és il·legal, en període electoral, i un altre tribunal el cridi a judici, amb intencions d’inhabilitar-lo. Jutges que ja han manifestat per davant la seva condició de que tot allò que faci l’independentisme s’ha de reprimir. La “unidad” està per sobre de qualsevol altra consideració. Aquesta és la democràcia que impera en aquest país qüestionada per polítics d’arreu d’Europa. Espanya s’ha posat a l’altura de la Xina, Turquia o Rússia, i cada cop s’allunya més de Suïssa o del Canadà. Vet aquí que el president parla de desobediència pacífica davant la repressió!


En nom de la democràcia i de la justícia –la seva- poden fer el que vulguin perquè son majoria. I pel mateix no deixen celebrar un referèndum perquè saben que el perdrien, ni permeten dialogar. Prefereixen reprimir, en nom de la llei, i culpar. Aquesta és la democràcia amb la qual combaten el que ells diuen “la insolidaridad de los catalanes”. Mani el dictador Franco, destructor nat de la democràcia per la força de les armes, assassinant milers dels seus contraris i encara jeu al mausoleu, o manin els “demòcrates” Rajoy, Aznar, González o Sánchez, tots tenen el mateix objectiu: “aquí manem nosaltres i els catalans han de passar pel camí que volem nosaltres”. Davant d’això al poble català només li queda la força del poble per la mobilització, la parada de país i la desobediència pacífica civil per combatre la repressió, diu el president. I el poble l’escoltarà, MHP!

Tags: Anton MonnerCatalunyaEspanyaOpinióPolíticaQuim Torra

Anunci

Related Posts

‘El Col·lapse’ per Jesús Gellida
Diàleg

‘La Remilitarització del Vell Continent’, per Jesús Gellida

fa 15 hores
Matemàtiques recreatives dominicals (91)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (91)

fa 15 hores
‘Natros, les dones’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Tot comença quan deixem d’escoltar la terra’, per Diana Valimanya

fa 15 hores
Monner, expresident del CITE: ‘Tarradellas volia prendre l’aigua per a Barcelona’
Diàleg

‘El finançament singular amb poques esperances’, per Anton Monner

fa 16 hores
‘L’Institut de Deltebre amb Carme Pallarés’
Diàleg

‘L’Institut de Deltebre amb Carme Pallarés’

fa 3 dies
Monner, expresident del CITE: ‘Tarradellas volia prendre l’aigua per a Barcelona’
Diàleg

‘La guerra de les Espanyes amb Catalunya de fons’, per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (90)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (90)

fa 1 setmana
‘La monarquia: luxe, censura i privilegis a costa del poble’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Bombes visibles i invisibles, quan la pau penja d’un fil’, per Diana Valimanya

fa 2 setmanes
‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (II)’ per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (II)’ per Fernando Jaime Soler

fa 2 setmanes
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘La Remilitarització del Vell Continent’, per Jesús Gellida
  • Matemàtiques recreatives dominicals (91)
  • ‘Tot comença quan deixem d’escoltar la terra’, per Diana Valimanya

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ