• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘No negociem pel nou pressupost, i molt menys per entrar al govern de Tortosa’

per Gustau Moreno
14 de novembre de 2019
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

La presidenta d’ERC a Tortosa, Maria Jesús Viña, ha fet este dijous una valoració molt positiva dels resultats que els republicans han tingut este 10-N, novament com a força més votada al municipi. De fet, ha recordat que les eleccions municipals són els únics comicis en què ERC no és encara la primera força, i que l’objectiu és consolidar el projecte per ser la força més votada a Tortosa a les municipals del 2023. “Evidentment, les úniques eleccions en què no som encara la primera força són les municipals”, ha reconegut durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “L’escenari que tenim ara és de consolidació important del partit a la ciutat; ja havíem anat a les eleccions del maig amb un equip renovat i això era un repte, malgrat el que puguessin dir les sensacions o les enquestes, la realitat era que era un repte“, ha afegit Viña. “Però ara veiem una consolidació de l’equip i un treball que estic segura que a les properes eleccions ens conduiran a ser primera força. Estem amb un grup de treball molt implicat per poder assolir este objectiu d’aquí a quatre anys”, ha insistit, abans de concloure: “Estem molt il·lusionats amb el projecte i convençuts que ho aconseguirem”

De fet, Viña ha avançat que ERC farà la setmana que ve una renovació de l’assemblea local, per reforçar el projecte dels republicans a Tortosa amb la incorporació de cares noves a la junta. A banda, la regidora també ha confirmat que ara mateix no hi ha “gaire relacions” amb el govern en minoria de Junts per Tortosa. De fet, ha apuntat que sembla que ara hi ha un altre grup, en referència al PSC, que ha passat a ser “soci preferent” de Meritxell Roigé. “No sabem quin és el pensament de l’equip de govern, i si som o no socis preferents. De totes maneres, no hi ha cap tipus de negociació per als pressupostos, i menys encara per entrar a govern”. “La sensació que podem tenir, des de fora, és que sí que hi ha altres partits que són socis molt més preferents que ERC, en estos moments”, ha remarcat, tot matisant que és legítim que el govern de Roigé puga negociar o pactar amb qui vulga.

Anunci

En este sentit, Viña ha assegurat que no els han cridat que per negociar el pressupost municipal per al 2019, i que tampoc se’ls va consultar el contingut del Pla d’Acció Municipal (PAM), tot i que Roigé té un govern en minoria. Així, la regidora d’ERC ha defensat el vot contrari dels republicans a l’ampliació de l’auditori, i ha lamentat que se’ls acusi de posar “pals a les rodes” o de formar part d’un front “contra Tortosa”. “Em penso que això és una demagògia que no fa cap bé a la ciutat, i que dóna la sensació que un partit determinat és Tortosa, i que els altres que no fem seguidisme d’este partit anem en contra de la ciutat”, ha lamentat. “Hauríem de comptar els vots que tenim tots, perquè resulta que qui diu això és un partit que és minoritari. Nosaltres tenim un projecte de ciutat amb el que vam anar a les eleccions, que no incloïa precisament fer una ampliació de l’auditori, i el que fem és defensar-lo”, ha reblat la regidora d’ERC.

Finalment, Viña ha dit que Esquerra encara està valorant quina serà la seua posició sobre el projecte d’enderroc dels antics magatzems de l’estació.

Tags: Baix EbreERCJunts per TortosaMagatzems de RenfeMaria Jesús ViñaMeritxell RoigéPolíticaTeatre Auditori Felip PedrellTortosa

Anunci

Related Posts

El tercer pont, una infraestructura clau per a la mobilitat al nord de Tortosa
Actualitat

El tercer pont, una infraestructura clau per a la mobilitat al nord de Tortosa

fa 19 hores
Polèmica entre Junts per Tortosa i el govern municipal per més subvencions, ara del Pla Impuls Dipta
Actualitat

Polèmica entre Junts per Tortosa i el govern municipal per més subvencions, ara del Pla Impuls Dipta

fa 19 hores
Joan Roig renuncia com a alcalde d’Alcanar després de set anys al càrrec
Actualitat

Joan Roig renuncia com a alcalde d’Alcanar després de set anys al càrrec

fa 19 hores
Trens Dignes talla la C-42 a l’Aldea per reclamar millores ferroviàries a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Trens Dignes talla la C-42 a l’Aldea per reclamar millores ferroviàries a les Terres de l’Ebre

fa 19 hores
La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa
Actualitat

La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa

fa 3 dies
El Govern inicia la transformació de l’Eix de l’Ebre en carretera 2+1
Actualitat

El Govern inicia la transformació de l’Eix de l’Ebre en carretera 2+1

fa 3 dies
El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients
Actualitat

El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients

fa 3 dies
El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026
Actualitat

El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026

fa 3 dies
El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop
Actualitat

El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • No et quedis al llit pensant
  • El tercer pont, una infraestructura clau per a la mobilitat al nord de Tortosa
  • Polèmica entre Junts per Tortosa i el govern municipal per més subvencions, ara del Pla Impuls Dipta

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ