• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Navarro (AP-7 Gratuïta Ja!): ‘Estes persones que parlen de la vinyeta, quin interès tenen?’

per Gustau Moreno
11 de desembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Amb un tall de carretera a l’N-340 i un acte al Museu de les Terres de l’Ebre, el moviment veïnal per la gratuïtat de l’AP-7 celebrarà este dissabte a Amposta l’imminent aixecament de les barreres de l’autopista entre Alacant i Tarragona. Quan només falten 21 dies per a l’alliberament de l’AP-7, els portaveus de la plataforma veïnal, Llorenç Navarro i Àngel Porres, han destacat que amb la no renovació de la concessió s’haurà aconseguit allò que pretenien quan van decidir mobilitzar-se i començar a tallar l’N-340, a finals del 2015. “Ara ja hem aconseguit tenir una via segura, i que no estiguem discriminats. Llàstima que han sigut 1.558 dies lluitant per això, però el que nosaltres preteníem era pressionar perquè no hi haguessin més renovacions de la concessió”, ha recordat Navarro. “El que no s’ha entès mai és per què se’ls ha renovat 20 anys més, perquè durant estos 20 anys s’haguessin pogut salvar moltes vides”, ha lamentat durant una entrevista a Canal 21 Ebre.

El tall de carretera número 240 a l’N-340, a l’altura d’Amposta, començarà a un quart de quatre de la tarda. Tot seguit, també es farà un acte al Museu de les Terres de l’Ebre, per recordar estos quatre anys de mobilitzacions. Navarro i Porres han recordat que van impulsar la plataforma perquè el 80% de persones que morien a l’N-340 era a causa de xocs frontals, i que ara centraran la lluita en aconseguir un tercer carril a l’AP-7 i accessos als municipis. Unes obres que la concessionària no va fer, i que ara haurà de fer l’Estat. “El que estem veient és que mentre la concessionària ha tingut l’AP-7 no s’han fet, i que ara que vindrà per a l’Estat segur que ens tocarà pagar unes sortides que hauria d’haver fet la concessionària. Aquí a Espanya tot funciona igual: entre tots paguem el berenar d’alguns”, ha advertit Porres.

Anunci

De la mateixa manera, els veïns de l’N-340 també rebutgen la construcció de rotondes i la possible implantació d’una vinyeta per poder circular per autopistes i autovies. “Estes persones que parlen de la vinyeta, quin interès tenen?”, s’ha preguntat Navarro. “Cal recordar-los que l’AP-7 és de l’Estat espanyol, que és qui ha de solucionar el problema de mantenir-la”, ha remarcat el portaveu. Navarro també ha assenyalat que el govern ja ha tret a concurs la gestió de les àrees de servei, i que ingressarà uns 24 milions d’euros durant cinc anys.

“A partir del dia 1, si hi ha algun govern que s’atreveix a implantar una vinyeta o un altre impost per poder circular, segur que ens tindran al mateix lloc”, ha afegit Porres, tot recordant que el moviment per l’AP-7 gratuïta ha estat el que més vegades ha tallat una carretera a Catalunya. D’altra banda, el moviment veïnal també donarà suport a les mobilitzacions de la plataforma per la carretera del Poblenou del Delta i a les accions que puga fer la plataforma que demana solucions per l’alta sinistralitat de l’eix de l’Ebre.

Tags: AmpostaÀngel PorresAP-7AP-7 Gratuïta Ja!Llorenç NavarroMobilitatMontsiàN-340ProtagonistesSocietat

Anunci

Related Posts

La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta
Actualitat

La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta

fa 8 hores
Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC
Actualitat

Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC

fa 9 hores
El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 
Actualitat

El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 

fa 11 hores
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa no optarà a la reelecció com alcalde de l’Ampolla

fa 12 hores
La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa
Actualitat

La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa

fa 1 dia
Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura
Actualitat

Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura

fa 1 dia
Territori treballa per evitar danys al barranc de la Galera davant els temporals
Actualitat

Territori treballa per evitar danys al barranc de la Galera davant els temporals

fa 1 dia
Illa es compromet a destinar el 6% d’inversió pública a Educació
Actualitat

Illa es compromet a destinar el 6% d’inversió pública a Educació

fa 1 dia
Saladié qüestiona el PLATER i reclama prioritzar les renovables en espais ja transformats
Actualitat

Saladié qüestiona el PLATER i reclama prioritzar les renovables en espais ja transformats

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta
  • Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC
  • El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ