• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Faura: ‘Ens encantaria que el PSC s’incorporés al nou govern de Tortosa’

per Gustau Moreno
2 de gener de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El portaveu d’Esquerra-Tortosa Sí, Xavier Faura, s’ha mostrat partidari de configurar un govern alternatiu, a partir d’una moció de censura, amb els grups de Movem i el PSC. En acabar el ple de pressupostos, que van ser tombats per tota l’oposició menys pels socialistes, Faura va confirmar que ja havien fet una oferta al PSC, que encara no ha estat contestada. Així, tot i que va admetre que hi ha altres combinacions possibles, el republicà va dir que li “encantaria” poder convèncer els socialistes, i que seguiran insistint per propiciar amb ells i Movem “un govern sòlid” per tirar endavant Tortosa. “És una hipòtesi que efectivament estem valorant amb Movem, i a nosaltres ens encantaria que s’incorporés el PSC”, va asssegurar Faura, tot afegint que “seria la millor manera de tirar endavant la ciutat”, ja que els tres grups tenen programes electorals molt semblants.

Per la seua banda, el portaveu de Movem Tortosa, Jordi Jordan, també va refermar que aposten per “un govern estable, sòlid i de progrés”. En este sentit, Jordan va assenyalar que seguiran treballant per aconseguir una majoria absoluta de 12 regidors, en referència a un possible pacte entre Movem, ERC i el PSC. “Natros pensem que Tortosa necessita un govern estable, un govern sòlid, i això significa que hi hagi una entesa que com a mínim faci la suma d’onze regiors i regidores”, va relatar. “Sempre hem dit que el que cal a la ciutat és un govern de progrés, una alternativa que suma 12 regiors i regidores”, va insistir.

Anunci

De fet, Jordan també va confirmar que durant el cap de setmana hi ha hagut reunions amb ERC, tal i com va avançar Marfanta diumenge passat, 29 de desembre. També va destacar que “per primera vegada els republicans ha obert la porta a tirar endavant un govern alternatiu i de progrés” a Tortosa. “Crec que això és una molt bona notícia, perquè hi ha molts tortosins i tortosines que estan esperant això”, va dir Jordan, tot afirmant que ara seguiran treballant per incorporar-hi el PSC, que “sempre ha demanat un canvi al municipi”. De fet, Jordan va ser molt suau a l’hora de valorar el vot afirmatiu del PSC al pressupost de Roigé.

Segons Jordan, la suma de Movem, ERC i el PSC és “l’única factible i possible perquè hi hagi un govern sòlid, de progrés i de canvi a Tortosa”. El portaveu de Movem va reiterar que el PSC es mereix estar al govern municipal “per la seua trajectòria” i també “per haver picat molta pedra a l’oposició” al costat del seu grup. A més, també va recordar la bona sintonia entre el PSOE, Podem, els comuns i ERC per la investidura de Pedro Sánchez. En canvi, en acabar el ple, el portaveu del PSC, Enric Roig, va declinar fer declaracions a Canal 21 Ebre.

Tags: Baix EbreERCJordi JordanMovem TortosaPolíticaProtagonistesTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa
Actualitat

La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa

fa 15 hores
El Govern inicia la transformació de l’Eix de l’Ebre en carretera 2+1
Actualitat

El Govern inicia la transformació de l’Eix de l’Ebre en carretera 2+1

fa 16 hores
El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients
Actualitat

El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients

fa 1 dia
El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026
Actualitat

El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026

fa 1 dia
El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop
Actualitat

El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop

fa 2 dies
El castell de Miravet incorpora la realitat virtual per reviure la història templera
Actualitat

El castell de Miravet incorpora la realitat virtual per reviure la història templera

fa 2 dies
L’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre estrena un nou servei de ressonància magnètica
Actualitat

L’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre estrena un nou servei de ressonància magnètica

fa 2 dies
‘Un nou hospital de les Terres de l’Ebre… també per al personal sanitari’, per Joan J. Baiges
Actualitat

Dia històric per a Tortosa: 25 milions per transformar el nucli antic amb el Pla de Barris

fa 2 dies
Amposta destinarà 25 milions del Pla de Barris per transformar la Vila, el Grau i el Pla d’Empúries
Actualitat

Amposta destinarà 25 milions del Pla de Barris per transformar la Vila, el Grau i el Pla d’Empúries

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Matemàtiques recreatives dominicals (113)
  • “L’Home del segle”, la novel·la terraltina de Josep Gironès
  • La Generalitat recupera el projecte de tercer pont per a Tortosa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ