• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘L’aigua baixava tan fort que s’ha emportat vehicles, contenidors i l’asfalt dels carrers’

per Redacció
3 de gener de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT) segueix treballant per reparar amb urgència el trencament de la canonada del tram principal de la xarxa que va des de l’estació de tractament d’aigua potable de l’Ampolla a Tarragona. La fractura s’ha produït pel col·lapse d’un tub de formigó pretesat, al costat de l’AP-7, al terme municipal de l’Ampolla, i ha provocat una gran avinguda d’aigua que ha arrossegat mobiliari i vehicles aparcats a la zona del barranc de la Borrasca de l’Ampolla, als volts de les tres de la matinada.

“L’aigua baixava tan fort que s’ha emportat vehicles, contenidors i ha arrencat l’asfalt dels carrers, però no hem de lamentar danys personals”, ha destacat l’alcalde de l’Ampolla, Francesc Arasa. L’ensurt ha estat notable, sobretot per als propietaris dels cotxes afectats. “Ens hem aixecat per portar el nen al metge i l’havíem aparcat un metre i mig més amunt i ens hem espantat perquè no el trobavem. Estava damunt d’un altre cotxe”, ha explicat Pedro Ginés. Havia comprat el vehicle fa cinc mesos i ha estat vetllant-lo al carrer, mentre païa el “xoc” inicial, i esperava que la grua se l’emportés. El cotxe ha quedat ple de vegetació i fang, amb la lluna davantera completament trencada així com les portes i els baixos. “Anirem als Mossos per preguntar què podem fer perquè ara mateix no sé res i no sé ni què he de fer”, ha dit consternat.

Anunci

Per la seva banda, el CAT ha confirmat que ha tallat el seu subministrament a tots els consorciats perquè s’ha activat el protocol d’actuació d’emergència. Cada consorciat ha hagut de posar en marxa recursos propis per abastir d’aigua els seus municipis. Com ha explicat Arasa, així està passant a l’Ampolla. “Tenim un dipòsit bastant gran que estava al 100% i un pou d’abastiment alternatiu i a la resta de municipis dependrà de l’abast de l’avaria que estan calculant en aquests moments però que esperem que es repari com més aviat millor i no crec que afecti molts municipis”, ha apuntat l’alcalde.

Una de les poblacions més dependents del subministrament del CAT, per exemple, és Sant Carles de la Ràpita. L’Ajuntament ha demanat als veïns que “facin un ús mínim i responsable d’aigua” al municipi durant les pròximes hores, mentre s’avalua l’avaria i es repara.

També es fa la mateixa recomanació des d’Ematsa, empresa proveïdora d’aigua la Canonja, el Catllar, Tarragona i Els Pallareros, una de les companyies subministradores afectades pel tall del CAT. Equips tècnics d’Ematsa han posat en marxa tots els recursos propis necessaris per garantir el subministrament a la població. A hores d’ara el subministrament està garantit en aquestes poblacions. // Via ACN // Foto CEDIDA.

Tags: Baix EbreConsorci d'Aigües de TarragonaFrancesc ArasaL'AmpollaSocietat

Anunci

Related Posts

Gonell destaca que els pressupostos permetran accelerar projectes estratègics a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Gonell destaca que els pressupostos permetran accelerar projectes estratègics a les Terres de l’Ebre

fa 11 hores
El govern espanyol es compromet a fer “màxim seguiment” perquè els fons europeus de resiliència hídrica arriben al delta de l’Ebre
Actualitat

El govern espanyol es compromet a fer “màxim seguiment” perquè els fons europeus de resiliència hídrica arriben al delta de l’Ebre

fa 12 hores
ERC reivindica el paper del municipalisme ebrenc de cara a les eleccions del 2027
Actualitat

ERC reivindica el paper del municipalisme ebrenc de cara a les eleccions del 2027

fa 12 hores
Josep Pallarès continuarà al capdavant de la URV després de guanyar les eleccions amb més del 72% del vot ponderat
Actualitat

Josep Pallarès continuarà al capdavant de la URV després de guanyar les eleccions amb més del 72% del vot ponderat

fa 12 hores
L’Hospital de Jesús posa a prova el pla d’emergència amb un simulacre d’incendi
Actualitat

L’Hospital de Jesús posa a prova el pla d’emergència amb un simulacre d’incendi

fa 20 hores
Ulldecona opta per pous d’emergència per combatre els efectes de la sequera
Actualitat

Ulldecona invertix prop de 3 milions d’euros per renovar la xarxa d’aigua i reduir pèrdues

fa 21 hores
Amposta ha destinat més de 265.000 euros en ajudes al comerç local des del 2017
Actualitat

Amposta ha destinat més de 265.000 euros en ajudes al comerç local des del 2017

fa 1 dia
Litterarum creix i convertix Móra d’Ebre en l’epicentre dels espectacles literaris en català
Actualitat

Litterarum creix i convertix Móra d’Ebre en l’epicentre dels espectacles literaris en català

fa 1 dia
El Copate adjudica per 4 milions d’euros la gestió de les deixalleries del Baix Ebre i el Montsià
Actualitat

El Copate adjudica per 4 milions d’euros la gestió de les deixalleries del Baix Ebre i el Montsià

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Gonell destaca que els pressupostos permetran accelerar projectes estratègics a les Terres de l’Ebre
  • El govern espanyol es compromet a fer “màxim seguiment” perquè els fons europeus de resiliència hídrica arriben al delta de l’Ebre
  • ERC reivindica el paper del municipalisme ebrenc de cara a les eleccions del 2027

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ