• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Albert Curto i Meritxell Roigé, premis Micro Obert i Micro Tancat 2019

per Redacció
18 de febrer de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El director de l’Arxiu Comarcal del Baix Ebre, Albert Curto, i l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, són els guanyadors dels Premis Micro 2019. En concret, els professionals del periodisme de les Terres de l’Ebre han escollit Curto amb el premi Micro Obert 2019, un premi que reconeix aquella persona o persones que han destacat per la seua accessibilitat i han facilitat la feina dels periodistes. En el cas de Curto, els periodistes han destacat “la seva amabilitat i disponibilitat per ajudar a aprofundir en el tractament informatiu de temes històrics”. 

Per contra, el Micro Tancat s’ha atorgat a l’alcaldessa de Tortosa. Este premi vol ser un toc d’atenció a aquella persona o persones que han dificultat o incomodat la feina periodística. En esta ocasió, els periodistes han lamentat que l’alcaldessa “qüestioni el criteri periodístic i el tractament d’algunes informacions”. 

Anunci

Els premis Micro s’atorguen de forma anual a partir de les propostes que es fan arribar al CPC. Les votacions estan obertes a tots els professionals del periodisme i la comunicació, siguen o no col·legiats. El lliurament dels Premis Micro 2019 tindrà lloc durant un acte que se celebrarà durant la primavera. 

A banda, des de la passada edició, als Premis Micro s’ha incorporat la modalitat del Micro Daurat. En este cas, és la junta de la demarcació Terres de l’Ebre del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC) qui escull la persona o entitat mereixedora, atenint-se a la seua trajectòria professional. Així, enguany el premi s’ha atorgat a la catedràtica i periodista Amparo Moreno, per la seua llarga trajectòria en el món del periodisme i la docència. Moreno va iniciar-se en la premsa escrita als anys setanta i des de llavors ha treballat a diferents mitjans de comunicació, entre les quals El Noticiero Universal, El Correo Catalán, El Diari de Barcelona, Tele Exprés, el setmanari Destino, El Periódico de Catalunya i TV3. Una tasca periodística que va combinar des del 1975 amb la docència, en incorporar-se a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), a la qual ha estat vinculada fins al passat mes de setembre, en arribar-li la jubilació, i de la qual és catedràtica emèrita. Moreno va ser membre de l’organització clandestina Periodistes Demòcrates, va col·laborar en la creació del Moviment Feminista i es va convertir en una acèrrima lluitadora, des de les aules, contra l’androcentrisme del pensament acadèmic. L’estiu de 1995 va dirigir la primera edició de la Universitat d’Estiu de les Terres de l’Ebre (UETE). Membre del Col·legi de Periodistes de Catalunya des de 1974, ha format part de la junta directiva com a presidenta de la demarcació de les Terres de l’Ebre, des del 2006 al 2014. 

Tags: Albert CurtoAmparo MorenoArxiu Històric del Baix EbreBaix EbreCol·legi de Periodistes de CatalunyaComunicacióMeritxell RoigéPeriodismePolíticaTortosa

Anunci

Related Posts

Tortosa aprova per unanimitat una moció en defensa del tren-tram de l’Ebre
Actualitat

Movem Tortosa-PSC seria la força que més creix a les properes municipals i Junts perdria dos regidors

fa 12 hores
Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre
Actualitat

Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre

fa 12 hores
La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre
Actualitat

La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre

fa 13 hores
La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta
Actualitat

La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta

fa 1 dia
Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC
Actualitat

Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC

fa 1 dia
El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 
Actualitat

El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 

fa 2 dies
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa no optarà a la reelecció com alcalde de l’Ampolla

fa 2 dies
La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa
Actualitat

La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa

fa 2 dies
Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura
Actualitat

Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Movem Tortosa-PSC seria la força que més creix a les properes municipals i Junts perdria dos regidors
  • Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre
  • La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ