• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘Amb el coronavirus plou sobre mullat a l’economia de les Terres de l’Ebre’

per Gustau Moreno
28 d'abril de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El secretari general de Comissions Obreres (CCOO) a les Terres de l’Ebre, Marc March, ha afirmat este dimarts que a l’economia del territori “plou sobre mullat” per la crisi del coronavirus. De fet, en la mateixa línia que l’últim informe de la càtedra d’Economia Local i Regional de la URV, March ha assenyalat que el sector agroalimentari sortirà més ben parat que altres àmbit de l’economia ebrenca, com ara el turisme, que està patint més directament els efectes de la crisi. “Però també tenim un turisme més aïllat, que no és de grans hotels, on la gent està més massificada”, ha destacat. “Permet anar a la platja o a la muntanya sense cap problema. Creiem que això ens pot afavorir, i és un dels eixos que ja estem treballant des de Comissions, per buscar les alternatives que tindrem al nostre territori per intentar sortir de la crisi el millor possible”, ha dit.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, March ha repassat la situació de l’economia a l’Ebre arran de l’estat d’alarma i el confinament. També ha advertit que hi ha empreses del territori que han presentat un ERTO de forma injustificada, i que per això CCOO les ha denunciat a Inspecció de Treball. “Ens hem trobat alguna empresa que, amb l’excusa del coronavirus i de l’emergència sanitària, han volgut fer ERTOs que no els afectaven”, ha remarcat. “Els ERTO tenen avantatges per als treballadors i també per a les empreses, i han volgut emmascarar-ho i aprofitar els ERTO per estalviar-se una sèrie de diners”, ha lamentat. “En aquelles empreses que tenim delegats, els hem estat supervisant per comprovar que no hi ha hagut abusos. I si hem cregut que no eren adequats, els hem denunciat a Inspecció de Treball”, ha conclòs March.

Anunci

De la mateixa manera, CCOO també ha denunciat empreses que, tot i ser serveis essencials, no oferien les garanties sanitàries i de protecció als seus treballadors i treballadores. Una realitat que no només ha afectat el sector sanitari, sinó també la indústria agroalimentària. “Natros sempre ho diem als empresaris. És pel bé de l’empresa. Si hi ha un contagi, això pot arribar a multiplacar-se i obligar a tancar una empresa per culpa d’este contagi”, ha recordat. “Busquem les millores sanitàries a les empreses de primera necessitat perquè volem que les empreses funcionen. Que hi hagi feina, és el més important en moments com l’actual; que la gent puga treballar amb garanties i amb salut”, ha argumentat.

Tags: Baix EbreCCOOCoronavirusEconomiaMarc MarchSocietatTortosa

Anunci

Related Posts

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
Actualitat

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants

fa 12 hores
Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
Actualitat

Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació

fa 13 hores
L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre
Actualitat

L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

fa 13 hores
Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs
Actualitat

Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs

fa 13 hores
Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró

fa 13 hores
Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció

fa 2 dies
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears

fa 2 dies
Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 
Actualitat

Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

fa 2 dies
La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda
Actualitat

La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
  • Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
  • L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ