• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Movem Terres de l’Ebre concorrerà el 14-F en aliança amb Catalunya En Comú

per Redacció
28 de novembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Movem Terres de l’Ebre evoluciona i dissabte es convertirà en partit polític

Una imatge d'arxiu de la presentació de les candidatures de Movem a les Terres de l'Ebre. // MOVEM.

Movem Terres de l’Ebre ha decidit concórrer a les eleccions al Parlament del 4 de febrer amb Catalunya En Comú. Així ho ha aprovat este dissabte la formació progressista, durant la reunió constitutiva del consell regional de Movem, format per 41 membres entre càrrecs electes i membres de les organitzacions locals. En este sentit, Movem Terres de l’Ebre havia estat debatent si havia de presentar-se a les eleccions catalanes, i quina era la millor fórmula per al territori. De fet, damunt la taula hi havia la possibilitat de no concórrer a les eleccions, fer-ho en solitari o bé amb una altra formació progressista, tal i com es recull als seus estatuts.

Finalment s’ha optat per fer-ho en coalició amb Catalunya En Comú, ja que es considera que la millor opció per fer arribar les demandes del territori de manera efectiva al Parlament de Catalunya és amb aquesta formació. Així, els coordinadors regionals de Movem Terres de l’Ebre, Jordi Jordan i Eva Amposta, han valorat esta decisió com a “molt positiva per al territori, ja que ens donarà un altaveu dins les institucions catalanes que difícilment podríem aconseguir en solitari”, a més a més de “suposar un pas endavant per a la formació a nivell de país”.

Anunci

Esta decisió s’ha pres dins el marc constitutiu del consell regional de Movem Terres de l’Ebre, un òrgan format per càrrecs electes, alcaldes, alcaldesses, regidors, regidores i membres de les organitzacions locals de Movem a tot el territori. La creació d’este òrgan de decisió estava recollida als estatuts fundacionals de la formació, aprovats al gener.

Tags: Catalunya En Comú PodemEva AmpostaJordi JordanMovem Terres de l'EbrePolíticaTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

Tortosa aprova per unanimitat una moció en defensa del tren-tram de l’Ebre
Actualitat

Movem Tortosa-PSC seria la força que més creix a les properes municipals i Junts perdria dos regidors

fa 8 hores
Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre
Actualitat

Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre

fa 8 hores
La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre
Actualitat

La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre

fa 9 hores
La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta
Actualitat

La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta

fa 1 dia
Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC
Actualitat

Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC

fa 1 dia
El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 
Actualitat

El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 

fa 1 dia
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa no optarà a la reelecció com alcalde de l’Ampolla

fa 1 dia
La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa
Actualitat

La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa

fa 2 dies
Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura
Actualitat

Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Movem Tortosa-PSC seria la força que més creix a les properes municipals i Junts perdria dos regidors
  • Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre
  • La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ