• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El Baix Ebre presenta un nou web per promocionar cicloturisme i senderisme

per Redacció
18 de maig de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El Consell Comarcal del Baix Ebre ha obtingut els segells de Cicloturisme i  Senderisme, dues marques de l’Agència Catalana de Turisme que integren totes les  empreses i entitats que realitzen activitats relacionades amb el cicloturisme i el  senderisme, respectivament, com ara rutes, guiatges, allotjaments, agències de  viatges receptives, etc.  El Baix Ebre és una destinació idònia per practicar el cicloturisme, i el distintiu de l’Agència Catalana de Turisme és un reconeixement a aquelles  destinacions en què la bicicleta és un component de l’experiència turística.  “Aquesta certificació garanteix que el viatger pot gaudir d’una experiència  sostenible, millorant l’economia local i reduint l’impacte en el medi  ambient”, ha manifestat el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier  Faura, que amb el vicepresident i conseller comarcal de Turisme,  Francesc Vallespí, ha presentat els segells obtinguts i el nou espai web de turisme  www.turismebaixebre.cat.  

La creació d’un espai web per promocionar el turisme i l’obtenció de les marques  de Cicloturisme i Senderisme és una de les mesures incloses en el pla de  reactivació econòmica del Baix Ebre, que promou el Consell Comarcal per reduir  l’impacte de la crisi del Covid-19. “La promoció del producte cicloturístic i tots  els seus derivats permetrà la creació de més oportunitats de negoci  sostenibles i nous llocs de treball”, ha assenyalat Faura, que ha recordat que ja  existeix una xarxa de petites empreses familiars que ofereixen activitats turístiques, allotjament o serveis de restauració a la comarca a la qual se li donarà  més visibilitat amb el nou portal.  

Anunci

Pel que fa al web, presenta la comarca del Baix Ebre com un paradís per practicar el cicloturisme i s’estructura en sis grans apartats: la Via  Verda de la Val de Zafán, la Via Verda del Carrilet de la Cava, rutes en BTT,  senderisme, gastronomia i els municipis. “La Via Verda de la Val de Zafán és un  dels actius turístics més potents de la comarca, tant pel que fa al turisme de  proximitat com per l’internacional, però el Baix Ebre és la destinació  perfecta per practicar el cicloturisme i l’oferta inclou una àmplia diversitat  de rutes”, ha explicat Vallespí.  

El nou portal, que està disponible en quatre idiomes (català,  castellà, francès i anglès), inclou rutes en bicicleta pel delta de l’Ebre així com rutes  en BTT pel parc natural dels Ports. També hi ha un apartat dedicat als municipis de  la comarca i un altre a la gastronomia, que recull tots els productes de les Terres de  l’Ebre acreditats amb segell de qualitat i els productes de quilòmetre zero.

“La bicicleta moltes vegades és l’excusa i el que valora realment el turista és  que la ruta passi per llocs atractius, amb activitats i disposi d’allotjaments i  restaurants adaptats a les seues necessitats”, ha dit el conseller comarcal de  Turisme. Així, el web inclou l’oferta d’empreses d’activitats turístiques i  allotjaments especialitzats en cicloturisme.  

Quant als avantatges de l’obtenció de les marques de Cicloturisme i Senderisme,  Vallespí ha explicat que permetrà al Baix Ebre tenir accés a les plataformes de  promoció i comercialització específiques de l’Agència Catalana de Turisme,  participar en fires especialitzades internacionals, obrirà la possibilitat de  participar en viatges de professionals (premsa i operadors) i disposarà  d’acompanyament i suport a la comercialització, entre altres.  

Durant el 2020 el Camí Natural-Via Verda de la Val de Zafán va registrar prop de  340.000 usuaris al tram del Baix Ebre, segons les dades dels comptadors del  Consell Comarcal, mentre que la passada Setmana Santa es van comptabilitzar  gairebé 25.000 usuaris.  

Una delegació del Consell Comarcal del Baix Ebre es desplaçarà demà a Madrid per  assistir a la Fira Internacional del Turisme (FITUR). El president del Consell  Comarcal del Baix Ebre i els vicepresidents Ivan Garcia i Francesc Vallespí  mantindran una reunió de treball amb representants de Caminos Naturales i la  Federación de Vías Verdes.  

Tags: Baix EbreCicloturismeConsell Comarcal del Baix EbreFrancesc VallespíSenderismeTurismeXavier Faura

Anunci

Related Posts

L’Ajuntament de Deltebre començarà al Nadal les reunions pel futur Deltebre Dansa
Actualitat

L’Ajuntament de Deltebre començarà al Nadal les reunions pel futur Deltebre Dansa

fa 17 hores
Trens Dignes denuncia que es vol fer una ‘falsa intermodal’ i Royo puntualitza: serà un intercanviador ‘complementari’
Actualitat

Trens Dignes denuncia que es vol fer una ‘falsa intermodal’ i Royo puntualitza: serà un intercanviador ‘complementari’

fa 17 hores
L’Aldea destinarà més d’un milió d’euros a inversions en el pressupost del 2026
Actualitat

L’Aldea destinarà més d’un milió d’euros a inversions en el pressupost del 2026

fa 17 hores
El Govern garanteix que l’ampliació de l’Hospital Verge de la Cinta no frenarà el nou hospital de Tortosa
Actualitat

El Govern garanteix que l’ampliació de l’Hospital Verge de la Cinta no frenarà el nou hospital de Tortosa

fa 17 hores
La grip continua pujant a Catalunya, però amb un ritme de creixement més moderat
Actualitat

La grip continua pujant a Catalunya, però amb un ritme de creixement més moderat

fa 18 hores
Joan Roig deixa l’alcaldia d’Alcanar després d’afrontar cinc gotes fredes i proposa com a relleu, Marc Chavalera
Actualitat

Joan Roig deixa l’alcaldia d’Alcanar després d’afrontar cinc gotes fredes i proposa com a relleu, Marc Chavalera

fa 2 dies
Tortosa renova el pavelló firal i el parc de Remolins amb una inversió de més de 90.000 euros
Actualitat

Tortosa renova el pavelló firal i el parc de Remolins amb una inversió de més de 90.000 euros

fa 2 dies
‘Fotos amb joguets’: Tortosa acull una exposició que redescobreix el costat més íntim de Gabriel Casas
Actualitat

‘Fotos amb joguets’: Tortosa acull una exposició que redescobreix el costat més íntim de Gabriel Casas

fa 2 dies
Tortosa encén la màgia del Nadal amb la Caseta del Pare Noel a la plaça de l’Àngel
Actualitat

Tortosa encén la màgia del Nadal amb la Caseta del Pare Noel a la plaça de l’Àngel

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • L’Ajuntament de Deltebre començarà al Nadal les reunions pel futur Deltebre Dansa
  • Trens Dignes denuncia que es vol fer una ‘falsa intermodal’ i Royo puntualitza: serà un intercanviador ‘complementari’
  • L’Aldea destinarà més d’un milió d’euros a inversions en el pressupost del 2026

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ