• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El PSC i Movem recorden a la CUP el seu compromís amb la retirada del monument

Els socialistes retreuen als cupaires que assenyalessen amb noms i cognoms una exregidora per la seua participació al Corembe

per Redacció
15 de juliol de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
‘La nostra prioritat, los tortosins i les tortosines’, per Enric Roig

Enric Roig, amb Estefania Valdés i Dolors Bel. // PSC TORTOSA.

Després que a CUP Tortosa haja demanat al PSC el rebuig públic de la participació d’una militant en el col·lectiu Corembe, que defensa el manteniment del monument franquista, l’agrupació local del PSC de Tortosa ha volgut deixar clar que sempre ha actuat en coherència amb la retirada del mateix monument. “Les manifestacions o actuacions que a títol personal i individual puguin fer militants del nostre partit es circumscriuen a la seua lliure decisió personal. Entenem i respectem la discrepància, com no podria ser d’una altra manera. La discrepància és essencial en democràcia i això a la CUP ho hauria de saber. Per tant, no acceptem lliçons en este sentit”, han dit des del PSC amb un comunicat.

“Tanmateix creiem que assenyalar persones amb nom i cognoms de la manera que la CUP ha fet, a banda de poc elegant, denota uns tics poc democràtics davant la llibertat d’expressió de tothom i que corresponen a partits que estan a les seves antípodes”, han afegit els socialistes. A través d’un comunicat, la CUP va demanar al PSC i a Movem Tortosa que rebutgés públicament la participació en el Corembe de les exregidores Consol Cordero i Cinta Galiana. Per la seua banda, també Movem ha volgut aclarir que no comparteix la posició personal de Galiana sobre el tema. “Ja ho vam rebutjar en ser preguntats per la premsa fa setmanes; no compartim el seu posicionament, que va ser a títol personal, en cap cas representant la nostra formació”, han assenyalat des de Movem.

Anunci

A més a més, han recordat que des del PSC ja fa temps que s’està treballant amb l’Observatori Europeu de la Memòria i amb la col·laboració amb la Secretaria d’Estat de Memòria Democràtica, “per la dignificació de l’espai central del riu i que, a nivell de govern s’ha actuat escrupolosament seguint els procediments administratius que s’han sol·licitat des d’instàncies supramunicipals”.

Tags: Baix EbreCinta GalianaConsol CorderoCUPFrancoMemòriamonumentMovem TortosaPolíticaPSCTortosa

Anunci

Related Posts

Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció

fa 10 hores
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears

fa 10 hores
Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 
Actualitat

Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

fa 10 hores
La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda
Actualitat

La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda

fa 11 hores
Protesta de l’institut Dertosa davant d’Educació pel conflicte per la direcció accidental
Actualitat

Protesta de l’institut Dertosa davant d’Educació pel conflicte per la direcció accidental

fa 3 dies
Gairebé el 85% de les oliveres monumentals de Catalunya es concentren al Montsià
Actualitat

Gairebé el 85% de les oliveres monumentals de Catalunya es concentren al Montsià

fa 3 dies
Trinchan demana ‘prudència’ davant el projecte de gigafactoria, un ‘punt d’inflexió’ a la Ribera d’Ebre
Actualitat

Trinchan demana ‘prudència’ davant el projecte de gigafactoria, un ‘punt d’inflexió’ a la Ribera d’Ebre

fa 3 dies
Gaseni (ERC) demana anar a una i ‘no fer política’ davant les amenaces al sector pesquer
Actualitat

Gaseni (ERC) demana anar a una i ‘no fer política’ davant les amenaces al sector pesquer

fa 4 dies
El festival Proto-fest girarà al voltant de l’experimentació artística i la creativitat
Actualitat

El festival Proto-fest girarà al voltant de l’experimentació artística i la creativitat

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció
  • El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears
  • Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ