• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La creació col·lectiva de Za! i l’electrònica d’Space Afrika arriben al festival Eufònic

per Redacció
25 d'agost de 2021
Reading Time: 5 mins read
0 0
0
La creació col·lectiva de Za! i l’electrònica d’Space Afrika arriben al festival Eufònic

Un imatge d'una actuació de Marina Herlop. // GERARDO DIEGO.

Aquest dijous 26 d’agost engega de nou l’engranatge d’Eufònic amb la majoria de la cinquantena de propostes programades per aquesta desena edició després d’un primer cap de setmana de luxe amb actuacions en espais singulars del territori.

>> De l’electrònica experimental al pop íntim i personal passant per la tradició de la música de banda i els sons de la litúrgia eclesiàstica reinterpretats. Aquest dijous 26 d’agost comença el segon cap de setmana d’Eufònic, el festival d’arts sonores, visuals i digital-performatives a les Terres de l’Ebre que,  fins al diumenge 29 d’agost, comptarà amb les actuacions de referents internacionals de l’electrònica mundial com Space Afrika, que oferirà un concert Drone Temple a l’església principal de Sant Carles de la Ràpita, o D.K.; amb artistes d’àmbit nacional i estatal com Joan Miquel Oliver, dani i Violeta Tello Grau; espectacles audiovisuals immersius de Playmodes i el Quartet Brossa, Bromo i Acte de Fe; la doble actuació de Za!: primeramb la banda de música La Lira de Roquetes reinventant himnes populars ebrencs com La perla preciosa, El carrilet de la Cava o el pasdoble La Suda;i després  amb les ballarines Raquel Klein i Raquel Gualtero com a final de festa a l’ermita de la Pietat d’Ulldecona. L’essència queer d’AL-V, Las Bajas Pasiones i Bonitx; l’italo-disco i synth-pop del carismàtic Josep Xortó + The Congosound al tradicional vermut als Ullals de Baltasar o la cloenda vora la platja amb el dreampop de Cabiria, són altres de les propostes del programa Eufònic per aquests quatre dies. 

Anunci

>> Itinerari artístic als Ullals. Deu anys d’Eufònic. Al tradicional vermut del dissabte al migdia als Ullals de Baltasar, enguany se suma un itinerari artístic amb Atilio Doreste, Joan Bagés i Vanguard Duo, Elsa Aparicio i Gerard Altaió que busca commemorar els deu anys de les residències artístiques amb el Centre d’Art Lo Pati. Prèviament, a la zona del Trabucador, les artistes i educadores Judit Onsès i Mercè Ubalde realitzaran una sortida participativa de caràcter social per recórrer els nous elements i actors apareguts: des dels nous vigilants i garites, fins als aparcaments no oficials i banyistes. 


>> Fins a mitjans de setembre es poden visitar les instal·lacions artístiques: la de l’artista japonès Tomonaga Tokuyama (Lo Pati – Centre d’Art Terres de l’Ebre, a Amposta); i la de Laura Llaneli i Óscar de la Fuente, en la qual han col·laborat veus anònimes de persones del territori (Museu de Tortosa). També la del creador sonor i artista visual Arnau Sala Saez, creada en col·laboració amb el Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l’Ebre, COMEBE, a Batea, i la vídeointerpretació del “Cant dels ocells” de Martina Ampuero, a la Sala Sintètica, l’espai virtual 3D d’Eufònic.

>> Els dies 26 i 27 d’agost se celebra Eufònic Pro a Tortosa Capital de la Cultura Catalana 2021, un espai de trobada professional i de reflexió sobre els conceptes de perifèries geogràfiques i creatives, les noves ruralitats i la creació artística en entorns no urbans, l’ecopensament i la simbiosi creativa, amb ponents i convidats com Maria PTQK, Clara Boj i Diego Díaz, Rosa Cerarols, Francesco Dobrovich o Francesca Masoero, entre molts altres, així com la presentació de la nova xarxa europea AREA, Art in Rural European Areas. Tota la informació d’Eufònic Pro a www.eufonic.pro. També es pot seguir la programació en streaming a través del Canal de Youtube.

>> La 10a edició d’Eufònic va arrencar el passat divendres 20 d’agost amb la inauguració de les diferents instal·lacions artístiques i les actuacions de la compositora Marina Herlop al Teatre Orfeó d’Ulldecona; i de Valentina, del duet Valentina & The Electric Post, que va oferir un concert de guitarra a la Capella del Sant Sepulcre de Batea. Un primer cap de setmana de propostes de luxe en espais singulars com la de Fennesz que va inundar l’església de Corbera d’Ebre amb la música elèctrica de la seva guitarra processada; o el majestuós i imponent Castell de Miravet que va acollir el so hipnòtic de l’enigmàtic instrument Ondes Martenot a mans de la japonesa Tomomi Kubo interpretant temes de Bach, així com la paraula i la música de Barba Corsini, el projecte del poeta Eduard Escofet i del músic Pope. Sense deixar de banda l’actuació, amb ple total de públic, del pianista Carles Viarnés i la ballarina Glòria Ros que van estrenar l’espectacle “IAM, en alguna ocasió” als Jardins de Sant Francesc de Vinarós.

>> Tota la programació, horaris i entrades a www.eufonic.net

Tags: AmpostaBaix EbreComunicat de premsaCulturaEufònicJoan Miquel OliverMontsiàMúsicaNdPSant Carles de la RàpitaTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

El festival de música Proto-fest atreu nous públics i consolida l’aposta per la qualitat
Actualitat

El festival de música Proto-fest atreu nous públics i consolida l’aposta per la qualitat

fa 17 hores
Agricultura endureix la normativa de pesca recreativa en aigües interiors al litoral ebrenc
Actualitat

Agricultura endureix la normativa de pesca recreativa en aigües interiors al litoral ebrenc

fa 17 hores
El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
Actualitat

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025

fa 4 dies
El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta
Actualitat

El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

fa 4 dies
Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta
Actualitat

Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta

fa 4 dies
La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia
Actualitat

La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia

fa 5 dies
Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals
Actualitat

Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals

fa 5 dies
Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA
Actualitat

Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA

fa 5 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

El Sopar de Lletres d’Onada Edicions homenatja el professor Manel Ollé

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El festival de música Proto-fest atreu nous públics i consolida l’aposta per la qualitat
  • Agricultura endureix la normativa de pesca recreativa en aigües interiors al litoral ebrenc
  • Matemàtiques recreatives dominicals (95)

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ