• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Paladella (PSC) demana a l’Ajuntament de Tortosa els terrenys per al nou hospital

Els socialistes inclouran la petició del nou hospital a la proposta d'aprovació del nou pressupost de la Generalitat

per Gustau Moreno
30 de setembre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El PSC inclourà la construcció d’un nou hospital a les Terres de l’Ebre en la proposta d’aprovació del nou pressupost de la Generalitat. “Demanem a la CUP i En Comú Podem, amb els quals vam presentar una proposta de resolució, que facin el mateix perquè tiri endavant”, ha afirmat el diputat socialista i alcalde de Batea, Joaquim Paladella. De la mateixa manera, i quan falten pocs dies perquè el tema arribe al ple de Tortosa a partir d’una moció del Col·legi de Metges registrada per Movem Tortosa, Paladella ha demanat a l’Ajuntament que face una aposta decidida pel nou hospital, amb la cessió dels terrenys “en una ubicació adient, que tingui bona accessibilitat, unes condicions òptimes de mobilitat i amb espai suficient per aparcament”. A l’Ajuntament de Tortosa, el PSC governa al costat de Junts per Tortosa, que fins ara ha defensat amb ERC l’ampliació de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) proposada per l’anterior consellera de Salut, la repubicana Alba Vergés.

La moció del Col·legi de Metges arribarà al ple de dilluns avalada per més de 3.000 professionals, així com amb l’adhesió de la patronat AECE i dels sindicats UGT, CCOO i USOC. Però també entre retrets, principalment del portaveu del PSC i primer tinent d’alcalde, Enric Roig, qui ha acusat Movem d’haver trencat la unitat d’acció presentant la moció en solitari. A més, Roig esta setmana també instava Esquerra a canviar la seua posició , per defensar la construcció d’un nou hospital a les Terres de l’Ebre.

Anunci

De fet, el primer secretari del PSC a l’Ebre, Manel de la Vega, també ha atacat els republicans. “Malauradament, declaracions de dirigents d’ERC del territori continuen negant la realitat”, ha dit De la Vega. El socialistes també critiquen la “posició erràtica” de JuntsXCat a les Terres de l’Ebre, que continua avaluant si tira endavant el projecte d’ampliació de l’HTVC o si aposta per un nou hospital. “El PSC ja vam anunciar arran del resultat electoral, que ens ha donat el suport majoritari a Catalunya, que la nova composició del parlament donaria per a pactes en defensa del territori, i és en el estem treballant per fer possible la construcció del nou hospital de referència a les Terres de l’Ebre, tot i les reticències d’ERC iJuntsxCat, obstinats en no acceptar que l’ampliació ens hipotecarà el creixement de noves especialitats”, ha conclòs Paladella.

Tags: Baix EbreBateaEl futur de l'HTVCHTVCJoaquim PaladellaManel de la VegaPolíticaTerra AltaTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any
Actualitat

En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any

fa 2 hores
Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%
Actualitat

Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%

fa 4 hores
‘Los Col·loquis de la no tan insigne ciutat de Tortosa’, per Irene López
Actualitat

S’obre la convocatòria d’ajuts per rehabilitar habitatges al centre de Tortosa i locals comercials de tota la ciutat

fa 4 hores
‘Per una agència de la natura  per al món rural i des del món rural’, per Eva Amposta i Jordi Jordan
Actualitat

S’acaba la màxima alerta de risc d’incendis i s’aixequen les restriccions als espais naturals

fa 5 hores
Alerta per una plaga de conills a les Terres de l’Ebre: Unió de Pagesos reclama més mesures de control de la fauna
Actualitat

Alerta per una plaga de conills a les Terres de l’Ebre: Unió de Pagesos reclama més mesures de control de la fauna

fa 1 dia
L’absència d’actuacions de dones al programa de la Cinta genera indignació entre artistes, creadores i professionals
Actualitat

L’absència d’actuacions de dones al programa de la Cinta genera indignació entre artistes, creadores i professionals

fa 1 dia
La Generalitat manté les restriccions per l’elevat risc d’incendis avui dilluns
Actualitat

La Generalitat manté les restriccions per l’elevat risc d’incendis avui dilluns

fa 1 dia
L’aigua al pantà d’Ulldecona recupera el turisme estival amb restaurants i càmpings plens
Actualitat

L’aigua al pantà d’Ulldecona recupera el turisme estival amb restaurants i càmpings plens

fa 1 dia
Gonell confia que els estudis de Medicina a les Terres de l’Ebre es puguin implantar en dos anys
Actualitat

Gonell confia que els estudis de Medicina a les Terres de l’Ebre es puguin implantar en dos anys

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • En marxa els plans d’ocupació comarcals que proporcionen feina a 50 persones durant un any
  • Un projecte de l’IRTA demostra que cultivar plantes amb aigua enriquida amb excrements de peix permet reduir el consum d’aigua en un 90%
  • S’obre la convocatòria d’ajuts per rehabilitar habitatges al centre de Tortosa i locals comercials de tota la ciutat

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ