• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Salvadó justifica l’oblit del pressupost de la Generalitat amb l’ampliació de l’HTVC

‘Al final, el populisme té un preu’, afirma el delegat del Govern a les Terres de l’Ebre

per Gustau Moreno
11 de novembre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, el republicà Albert Salvadó, ha atributït a la falta de consens del territori, el fet que no hi haja cap partida per ampliar l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) al projecte de pressupost de la Generalitat per al 2022. En roda de premsa convocada d’urgència este dijous al matí, Salvadó ha assegurat que hi ha pressupost “més que suficient” per encarregar la redacció del projecte d’ampliació de l’HTVC durant el proper exercici. “No hi ha un problema pressupostari per seguir avançant en el model hospitalari de les Terres de l’Ebre. Sí que és veritat que estem en un debat que em recorda al que va haver-hi fa 13 o 14 anys amb l’autovia A-7, quan teníem un govern determinat a fer una inversió al territori, i des del territori donàvem senyals continus de no estar-hi d’acord o de matisar aquella inversió”, ha assenyalat Salvadó.

D’esta manera, Salvadó ha comparat la reivindicació per la construcció d’un hospital nou a les Terres de l’Ebre, que secunden partits com el PSC, Movem, la CUP o Ciutadans, amb les mobilitzacions que van haver-hi entre els anys 2007 i 2009 perquè el traçat de l’autovia de l’interior no trinxés Campredó a l’altura de Font de Quinto. En aquell moment, però, ERC governava amb CiU a l’Ajuntament de Tortosa, i tots els partits menys el PSC van donar suport a la mobilització per un altre traçat de l’A-7. “Ara amb l’hospital ens està passant exactament el mateix, un any després del compromís del Govern per avançar en un projecte d’ampliació de l’hospital, que no resol totes les necessitats que tenim al territori per a tota la vida, però que sí és realista, i com a govern hem d’aportar solucions realistes”. En este sentit, Salvadó ha advertit que, “al final, el populisme té un preu, i té el preu que avui, un any després de l’anunci d’este hospital, estem igual”. Fins ara, només Esquerra i Junts per Tortosa-PDeCAT defensen obertament l’ampliació de l’HTVC per davant del projecte d’un nou hospital.

Anunci

D’altra banda, Salvadó ha afirmat que el projecte de pressupostos de la Generalitat fa un “salt quantitatiu important” a les Terres de l’Ebre. Segons el delegat, als 31,6 d’euros d’inversió anunciats per al territori, cal sumar també més de 4,4 milions d’euros per a la primera fase del regadiu del Xerta-Sénia. Així, Salvadó defensa que en total són 36 milions d’euros d’inversió a l’Ebre, una xifra a la que se sumaran les inversions no territorialitzades. Finalment, Salvadó ha aclarit que els sis milions d’euros per a mesures de protecció del Delta és una nova partida que se sumarà als sis milions d’euros que s’arrosseguen des del 2020, i que abans que s’acabe l’any haurien de quedar afectats amb un projecte definit.

Tags: Albert SalvadóEl futur de l'HTVCERCGeneralitat de CatalunyaHTVCPolítica

Anunci

Related Posts

Tortosa aprova per unanimitat una moció en defensa del tren-tram de l’Ebre
Actualitat

Movem Tortosa-PSC seria la força que més creix a les properes municipals i Junts perdria dos regidors

fa 4 hores
Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre
Actualitat

Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre

fa 4 hores
La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre
Actualitat

La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre

fa 5 hores
La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta
Actualitat

La Taula de Consens alerta que el nou decret d’inundacions podria afectar dos terços del Delta

fa 1 dia
Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC
Actualitat

Mar Lleixà afrontarà les eleccions de 2027 com a cap de llista d’ERC

fa 1 dia
El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 
Actualitat

El govern català projecta una estació de mercaderies a l’Ebre 

fa 1 dia
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa no optarà a la reelecció com alcalde de l’Ampolla

fa 1 dia
La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa
Actualitat

La gestió dels empadronaments tensa el debat al ple de Tortosa

fa 2 dies
Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura
Actualitat

Eurecat ‘quantificarà’ els beneficis econòmics de restaurar la natura

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Movem Tortosa-PSC seria la força que més creix a les properes municipals i Junts perdria dos regidors
  • Els Agents Rurals volen desplegar franges de protecció contra el foc per a més de 6.000 equipaments de l’Ebre
  • La campanya de navegabilitat apunta a un nou rècord a l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ