• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Eladi Galbe: ‘El centre de lectura és una determinació del govern de Tivenys’

La biblioteca serà una de les inversions del pressupost del 2022 i compartirà instal·lacions amb el nou espai jove

per Gustau Moreno
30 de novembre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0


El govern de Tivenys ha projectat un centre de lectura i un espai per als joves per al 2022. Les dues actuacions estaran previstes al pressupost municipal que s’apovarà inicialment durant este proper mes de desembre.  Així ho ha confirmat l’alcalde de Tivenys, Eladi Galbe, durant una entrevista a Canal 21 Ebre. Segons Galbe, es tracta de dos projectes inclosos en la Pla d’Acció Municipal (PAM). De fet, tant la petita biblioteca com el nou casal per a joves compartiran el mateix espai. Galbe ha remarcat que l’espai jove era una antiga reivindicació del col·lectiu de joves de Tivenys, mentre que el centre de lectura era una dels propostes electorals d’Esquerra. “El centre de lectura, més que una reivindicació històrica, és una determinació de l’equip de govern, per fer possible un lloc que pensem que és imprescindible”, ha afirmat l’alcalde.

D’altra banda, Galbe ha assenyalat que als comptes per al 2022 també hi haurà una partida per reeditar els pressupostos participatius. Enguany, per primera vegada, els veïns i veïnes de Tivenys han pogut decidir de manera directa en què s’invertiran 3.500 euros. Finalment, l’opció guanyadora ha estat la creació d’un ‘workout’ a la zona de la Valleta. “La realització de la zona workout va guanyar de golejada, i la realitzarem, si no passa res, abans de final d’any”, ha explicat Galbe. Segons l’alcalde, les altres dos opcions a votació (la senyalització turística del municipi i la creació d’un mural dedicat a la pesca de la saboga) es podrien incorporar a properes edicions dels pressupostos.

Anunci

En la mateixa entrevista, l’alcalde ha explicat que continuen treballant en l’organització de la primera edició de Firarrels, la nova fira multicultural i gastronòmica que tindrà lloc al voltant de la diada de Sant Jordi del 2022. A banda, Galbe també ha detallat la campanya de promoció del comerç rural que ha impulsat l’Ajuntament de Tivenys.

Tags: Baix EbreCulturaEladi GalbeERCFirarrelsPolíticaSocietatTivenys

Anunci

Related Posts

Tortosa millora l’asfaltat i l’enllumenat del polígon Baix Ebre
Actualitat

Tortosa millora l’asfaltat i l’enllumenat del polígon Baix Ebre

fa 21 hores
Kronospan Tortosa ja té a la seua coberta el parc solar en teulada més gran de Catalunya
Actualitat

La CUP reclama més control públic sobre les emissions de Kronospan a Tortosa

fa 21 hores
DeltaGestió s’enlaira amb la constitució operativa de la mancomunitat
Actualitat

DeltaGestió s’enlaira amb la constitució operativa de la mancomunitat

fa 21 hores
Tortosa impulsa un pla per prevenir la violència sexual i LGTBIfòbica
Actualitat

Tortosa impulsa un pla per prevenir la violència sexual i LGTBIfòbica

fa 21 hores
Comunicat conjunt de Movem Tortosa, ERC, Ciutadans i la CUP sobre la llar d’infants
Actualitat

El projecte Oikia dona suport diari a 28 infants vulnerables a Tortosa

fa 22 hores
Tortosa obre la pista de gel amb gairebé 4.000 escolars participants
Actualitat

Tortosa obre la pista de gel amb gairebé 4.000 escolars participants

fa 22 hores
Els sindicats de l’Ebre reclamen accions contra les violències masclistes
Actualitat

Els sindicats de l’Ebre reclamen accions contra les violències masclistes

fa 2 dies
Tortosa invertirà en la millora dels principals equipaments esportius municipals
Actualitat

Tortosa invertirà en la millora dels principals equipaments esportius municipals

fa 2 dies
El Baix Ebre presenta un pressupost de 30,8 milions per al 2026
Actualitat

El Baix Ebre presenta un pressupost de 30,8 milions per al 2026

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Les Gastrosàvies protagonitzen una gran trobada al Món Sant Benet que referma el valor de la cuina tradicional
  • Tortosa millora l’asfaltat i l’enllumenat del polígon Baix Ebre
  • La CUP reclama més control públic sobre les emissions de Kronospan a Tortosa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ