• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tomàs confirma que Amposta presentarà candidatura pel nou hospital de l’Ebre

L'alcalde prefereix un hospital nou i assegura que oferirà terrenys si Salut descarta l'ampliació de l'hospital de Tortosa

per Gustau Moreno
13 de gener de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcalde d’Amposta, el republicà Adam Tomàs, ha confirmat este dijous que el seu consistori podria oferir terrenys per al nou hospital de les Terres de l’Ebre, si finalment el Departament de Salut descarta l’ampliació de l’actual Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC). Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Tomàs ha renovat així l’oferiment que va fer fa uns anys, fins que la conselleria dirigida per Alba Vergés va anunciar el projecte d’ampliació de l’HTVC. En este sentit, l’alcalde ampostí s’ha mostrat favorable al nou hospital, però ha afirmat que primer Salut ha de prendre una decisió i concretar-ne els terminis.

“Natros ja ho vam dir, i estaríem disposats a oferir terrenys, però primer Salut ha de determinar i ha de decidir si vol tirar endavant aquell projecte d’ampliació que hi havia o si no, que és legítim”, ha afirmat l’alcalde d’Amposta. Segons Tomàs, hi ha una certa predisposició a favor de construir un hospital nou, però primer s’hauria de posar damunt de la taula on es fa, de quina manera i amb quin calendari. “A la gent se li ha d’explicar que si vols fer un hospital nou, que em sembla bé, que em semblaria bo, com es farà, on es farà i amb quins terminis, perquè això comportarà que el projecte possiblement no serà tan ràpid com l’ampliació que es plantejava”, ha aclarit. “Però crec que Salut ha de definir-ho i ho ha de fer ja”, ha remarcat l’alcalde de la capital del Montsià.

Anunci

Tomàs ha reiterat que Amposta podria sumar-se als oferiments fets per l’Aldea i Roquetes. L’alcalde ha apuntat que està segur que Tortosa també acabarà oferint terrenys, si finalment Salut acaba decantant-se per la construcció d’un nou hospital a les Terres de l’Ebre. “Amposta podria jugar? Sí, igual que l’Aldea i igual que Roquetes”, ha assenyalat Tomàs. “Igual que estic segur que si es planteja fer l’hospital nou a Tortosa, m’estranyaria molt que l’alcaldessa no oferís terrenys”, ha especulat l’alcalde ampostí. En este sentit, Tomàs ha demanat que es parle del nou hospital de Terres de l’Ebre, i que tothom al territori assumisca les bondats de la nova ubicació. Segons Tomàs, si es fa a Tortosa, no serà l’hospital de Tortosa, sinó el de les Terres de l’Ebre. “Mirem el millor lloc, on siga més fàcil, on siga més ràpid i més eficient, i ja està”, ha conclòs.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Adam TomàsAmpostaEl futur de l'HTVCERCHTVCMontsiàPolíticaSocietat

Anunci

Related Posts

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
Actualitat

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants

fa 12 hores
Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
Actualitat

Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació

fa 12 hores
L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre
Actualitat

L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

fa 12 hores
Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs
Actualitat

Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs

fa 13 hores
Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró

fa 13 hores
Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció

fa 2 dies
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears

fa 2 dies
Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 
Actualitat

Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

fa 2 dies
La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda
Actualitat

La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
  • Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
  • L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ