• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La Terra Alta reactiva l’associació de restauradors per completar el pla de turisme

per ACN
25 de gener de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
La Terra Alta reactiva l’associació de restauradors per completar el pla de turisme

L'AEH treballarà amb un calendari potent d'activitats gastronòmiques i per formar part dels paquets turístics. // ACN.

Faltaven els restaurants per completar un projecte de desenvolupament turístic molt ambiciós a la Terra Alta i s’ha reactivat i rellançat l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria (AEH) de la comarca, creada el 1999, amb una nova junta i una nova presidenta, Anna Miralles, del Restaurant Miralles d’Horta de Sant Joan. Treballaran de la mà del sector primari, amb les denominacions d’origen de l’oli i el vi al capdavant, els allotjaments i la resta d’empreses turístiques. Els restauradors volen oferir un calendari potent d’activitats gastronòmiques, començat per reprendre les jornades del corder, i sumar els negocis d’hostaleria en els paquets i experiències turístiques que té i prepara la comarca.

Com ha destacat la presidenta de l’AEH Terra Alta, Anna Miralles, l’entitat ha de créixer i sumar com més associats possibles, però mentrestant es posa a fer feina per ser un dels eixos i actius principals del pla de desenvolupament turístic de la comarca. Després “d’anys de picar pedra” des del món del vi i l’oli, la comarca “és una terra emergent que està de moda” i s’ha “d’aprofitar”. “Som una terra privilegiada i anem a treballar per aportar el nostre granet d’arena i sumar en aquest projecte que s’està impulsant a la Terra Alta”, ha dit Miralles.

Anunci

La primera feina que tenen sobre la taula és aglutinar tot els negocis de la comarca i reactivar un calendari de jornades gastronòmiques, com la que es ja es feien del corder i que ja tenim “al forn”. “Les recuperarem per treballar amb aquest producte que és molt del territori i permet treballar des de la restauració amb els allotjaments i els productors, però de jornades n’hi hauria d’haver cada mes perquè és un benefici per a tota la comarca”, ha destacat la presidenta.

També es coordinaran per formar part de paquets turístics amb els allotjaments, “que permeten enfortir el sector de l’hostaleria” i potenciar les experiències turístiques, com ha subratllat el president emèrit de l’AEH Terra Alta, Josep Montoya. “És important per a la comarca, feia falta, per l’alt valor del producte agroalimentari i el turisme i perquè el sector de la restauració i l’hostaleria realça tot aquest patrimoni”, ha apuntat Neus Sanromà, presidenta del Consell Comarcal de la Terra Alta. “Són qui han d’abanderar el turisme de qualitat pel que apostem”, ha afegit.

A la presentació hi ha assistit el president de la Federació d’Empresaris de l’Hostaleria de Tarragona, Francesc Pintado, i la presidenta de l’entitat a les Terres de l’Ebre, Fani Piñana. Pintador ha destacat que la regeneració de l’associació a la Terra Alta que es fa amb el suport de la Federació en aspectes fiscals, gestors, formatius, i comunicatius.

*També podeu veure la notícia de Canal 21 Ebre:

Tags: Anna MirallesAssociació d'Empresaris d'Hostaleria de la Terra AltaConsell Comarcal de la Terra AltaEconomiaGandesaHorta de Sant JoanJosep MontoyaNeus SanromàTerra AltaTurisme

Anunci

Related Posts

Illa reivindica la ciència des de l’Observatori de l’Ebre abans de l’eclipsi
Actualitat

Illa reivindica la ciència des de l’Observatori de l’Ebre abans de l’eclipsi

fa 10 hores
Restringit l’accés als Ports i a la Foradada durant l’eclipsi solar
Actualitat

Restringit l’accés als Ports i a la Foradada durant l’eclipsi solar

fa 10 hores
El Trabucador s’omple des de primera hora per viure l’eclipsi solar total
Actualitat

El Trabucador s’omple des de primera hora per viure l’eclipsi solar total

fa 10 hores
Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total
Actualitat

Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total

fa 20 hores
L’Observatori de l’Ebre i el territori es preparen per l’eclipsi solar total de 2026
Actualitat

L’Observatori de l’Ebre es convertirà en l’epicentre científic de l’eclipsi

fa 21 hores
Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER
Actualitat

Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER

fa 2 dies
Trànsit preveu una mobilitat majoritàriament de proximitat per l’eclipsi i reforça el control a l’AP-7
Actualitat

Trànsit preveu una mobilitat majoritàriament de proximitat per l’eclipsi i reforça el control a l’AP-7

fa 2 dies
Els Mossos d’Esquadra incorporen 77 nous agents al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre
Actualitat

700 Mossos reforçaran el dispositiu de trànsit per l’eclipsi a l’Ebre, Tarragona i Ponent

fa 2 dies
Manolo Ripollès porta a Lo Pati una mirada crítica sobre les ferides de la natura
Actualitat

Manolo Ripollès porta a Lo Pati una mirada crítica sobre les ferides de la natura

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Illa reivindica la ciència des de l’Observatori de l’Ebre abans de l’eclipsi
  • Restringit l’accés als Ports i a la Foradada durant l’eclipsi solar
  • El Trabucador s’omple des de primera hora per viure l’eclipsi solar total

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ