• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Godall ofereix solars municipals per fer habitatges i lluitar contra el despoblament

per Gustau Moreno
24 de maig de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcalde de Godall, Alexis Albiol, ha avançat que este dimecres tindrà lloc una primera reunió informativa amb les cinc persones interessades en l’adquisició de diversos solars municipals. En concret, l’Ajuntament ha ofert diversos solars edificables per facilitar la construcció d’habitatges al nucli urbà, consolidar la població actual, i afavorir l’arribada de nous habitants. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Albiol ha explicat que estos solars fa només uns mesos que eren cases en ruïnes. L’Ajuntament va adquirir les cases, va enderrocar-les i va netejar els solars. “Demà dimecres començarem a parlar amb els interessats, i a veure què en surt”, ha dit Albiol.

“Les cases velles feien molt mal efecte, i ara l’Ajuntament ofereix els solars perquè la gent puga construir-se un habitatge”, ha afegit. En este sentit, Albiol ha afegit que l’objectiu del consistori és revertir el despoblament, tot i que arran de la pandèmia s’han registrat nous empadronaments. L’Ajuntament creu que podrien fer-se fins a 10 cases, i vendrà els solars, d’uns 80 metres quadrats, a preus bonificats. A més, dins del poble és més complicat i costós construir, però prefereixen facilitar els tràmits i evitar noves urbanitzacions. “El fàcil seria agafar una zona fora del poble i fer una urbanització, però estem buidant el poble i ens està quedant un poble en ruïna. D’esta manera, fem que es construeixi dins del poble, i ja tenim els serveis: l’aigua, la llum, el clavegueram…”, ha remarcat l’alcalde.

Anunci

D’altra banda, l’Ajuntament de Godall impulsa la creació d’una comunitat energètica local. El consistori ha projectat la instal·lació comunitària de plaques solars al sostre del casal municipal. Això abaratirà la factura de la llum dels veïns i veïnes que vulguen participar en la inversió, subvencionada parcialment amb els fons Next Generation.

Finalment, Albiol ha confirmat que vol repetir com a cap de llista d’Acord per Godall, la candidatura vinculada a Esquerra amb què va guanyar les municipals. L’alcalde ha detallat alguns dels projectes que es faran fins al final del mandat, com l’acabament de les obres del barranc de la Caldera, el centre de dia, o la reforma de l’antiga casa abadia.

Tags: Alexis AlbiolDespoblamentEnergiaERCGodallMontsiàPolíticaUrbanisme

Anunci

Related Posts

Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total
Actualitat

Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total

fa 7 hores
L’Observatori de l’Ebre i el territori es preparen per l’eclipsi solar total de 2026
Actualitat

L’Observatori de l’Ebre es convertirà en l’epicentre científic de l’eclipsi

fa 8 hores
Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER
Actualitat

Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER

fa 23 hores
Trànsit preveu una mobilitat majoritàriament de proximitat per l’eclipsi i reforça el control a l’AP-7
Actualitat

Trànsit preveu una mobilitat majoritàriament de proximitat per l’eclipsi i reforça el control a l’AP-7

fa 23 hores
Els Mossos d’Esquadra incorporen 77 nous agents al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre
Actualitat

700 Mossos reforçaran el dispositiu de trànsit per l’eclipsi a l’Ebre, Tarragona i Ponent

fa 23 hores
Manolo Ripollès porta a Lo Pati una mirada crítica sobre les ferides de la natura
Actualitat

Manolo Ripollès porta a Lo Pati una mirada crítica sobre les ferides de la natura

fa 1 dia
Tortosa amplia fins al 3 de novembre les obres de la coberta del pavelló del Temple
Actualitat

Tortosa amplia fins al 3 de novembre les obres de la coberta del pavelló del Temple

fa 2 dies
El PLATER rep més de 12.000 al·legacions i el Govern obrirà un segon període de participació
Actualitat

El PLATER rep més de 12.000 al·legacions i el Govern obrirà un segon període de participació

fa 2 dies
L’eclipsi total de 1905 que va donar projecció internacional a l’Observatori de l’Ebre
Actualitat

L’eclipsi total de 1905 que va donar projecció internacional a l’Observatori de l’Ebre

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total
  • L’Observatori de l’Ebre es convertirà en l’epicentre científic de l’eclipsi
  • Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ