• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El passeig Moreira tornarà a ser el passeig de les Bicicletes per la Setmana de la Mobilitat

per Redacció
16 de setembre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Tortosa tornarà a participar, un any més, en les accions de la Setmana Europea de la Mobilitat, que enguany s’allargarà del 19 al 23 de setembre. Ho farà, com és habitual, amb diverses propostes. Algunes d’estes estan adreçades a l’alumnat de la ciutat, per tal d’ampliar la formació viària des de les edats més jóvens. Una de les activitats permetrà que els escolars puguen fer de ‘pequeagents’ i acompanyar la Policia Local al carrer per tal de conèixer millor les normes de circulació i detectar aquelles conductes que no les compleixen. En total, hi prendran part prop de 200 escolars de tercer de primària, de gairebé una desena de centres educatius de la ciutat i dels pobles de Tortosa. A la vegada, també tindrà lloc una nova edició del concurs de dibuix, i els escolars també visitaran l’estació d’autobusos, per a conèixer de prop el transport urbà.

Precisament, les línies de bus acolliran una de les novetats de la Setmana de la Mobilitat d’enguany: escriptors de la ciutat, del col·lectiu Dillums d’Arts al Forn, viatjaran a bord de les línies L2 i L3 recitant relats curts als passatgers que els estiguen utilitzant en aquell moment. D’esta manera, es vol subratllar la importància del transport públic urbà, com a via alternativa al transport privat. Una altra novetat transformarà un carrer habitualment reservat per a vehicles en una zona només apta per als vehicles de mobilitat personal: el dijous 22, el passeig Moreira viurà un dia sense cotxes i al llarg del passeig es duran a terme activitats en bicicleta, amb alumnat de diversos centres.

Anunci

El regidor de Mobilitat, Fernando Saporta, ha recordat que l’Ajuntament està duent a terme diverses actuacions continuades per tal de promoure una mobilitat més sostenible a la ciutat. En este sentit, ha recordat que, des de l’1 de setembre, viatjar en bus urbà al municipi costa la meitat de preu pel que fa als abonaments, després que l’Ajuntament ampliés fins al 50% la bonificació del 30% introduïda pel ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana.

De la mateixa manera, Saporta ha subratllat que recentment s’han creat diverses zones de baixes emissions, com les de la plaça de l’Ajuntament, el carrer Cervantes, o la que començarà de manera imminent al carrer Barcelona. Pel que fa a la senyalització viària, durant els últims mesos s’ha renovat la pintura en més de 250 passos de vianants per a augmentar-ne la visibilitat, una tasca de repintada que està previst que continue durant les pròximes setmanes amb l’actualització de la senyalització en més passos de vianants així com la senyalització horitzontal en diversos punts de Tortosa.

Tags: Baix EbreFernando SaportaMobilitatSetmana de la MobilitatSocietatTortosaUrbanisme

Anunci

Related Posts

Batea es prepara per rebre 4.000 persones amb el festival Cruïlla DO Terra Alta
Actualitat

Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER

fa 20 hores
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre

fa 20 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Actualitat

La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

fa 20 hores
L’in-FCTA de Bot reivindica la descentralització cultural amb noranta films, nous talents i una secció de cinema immersiu
Actualitat

L’in-FCTA de Bot reivindica la descentralització cultural amb noranta films, nous talents i una secció de cinema immersiu

fa 2 dies
DeltaChamber tanca una edició “rodona” després de 14 dies de concerts a les Terres de l’Ebre
Actualitat

DeltaChamber tanca una edició “rodona” després de 14 dies de concerts a les Terres de l’Ebre

fa 2 dies
El quintet Montsant tanca la sisena edició del Proto-fest als Jardins del Príncep
Actualitat

El quintet Montsant tanca la sisena edició del Proto-fest als Jardins del Príncep

fa 2 dies
Tortosa prepara el Fortí d’Orleans per observar l’eclipsi total del 12 d’agost
Actualitat

Tortosa prepara el Fortí d’Orleans per observar l’eclipsi total del 12 d’agost

fa 2 dies
Junts per Tortosa demana ajornar les obres de la Rambla Felip Pedrell fins que acabe la temporada de cítrics
Actualitat

Junts per Tortosa demana ajornar les obres de la Rambla Felip Pedrell fins que acabe la temporada de cítrics

fa 2 dies
Tortosa reforça el control policial i la sanció contra les actituds incíviques
Actualitat

Tortosa reforça el control policial i la sanció contra les actituds incíviques

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER
  • Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre
  • La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ