• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Amposta serà la seu de la Viquimarató, dedicada a pel·lícules i sèries en català

per Gustau Moreno
16 de novembre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Amposta serà este cap de setmana la seu de la trobada anual d’editors de la Viquipèdia en català. La XV Viquitrobada tindrà lloc els dies 18, 19 i 20 de novembre a Amposta, amb l’objectiu d’aplegar tota la comunitat de la Viquipèdia en català i dels seus projectes germans, així com altres persones interessades en el coneixement lliure. La directora de Cultura a les Terres de l’Ebre, Victòria Almuni, ha destacat este dimecres que la primera jornada coincidirà amb la IX Viquimarató de la Llengua Catalana. “Enguany es dedica a les pel·lícules i sèries en català. Per este motiu, vam pensar que era interessant implicar-hi a la gent jove, i vam fer uns tallers els dies 8 i 15 de novembre, a Amposta, amb alumnes de segon de batxillerat, per introduir-los en la temàtica de com entrar articles a la Viquipèdia”, ha detallat.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Almuni també ha assenyalat que les activitats estan organitzades per l’entitat Amical Wikimedia, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat i l’Ajuntament d’Amposta. A més, ha remarcat que la tarda del 18 de novembre es farà una activitat oberta a tothom, al Fab Lab d’Amposta, l’antic Sindicat. “És una de les activitats principals. Allà hi haurà una trobada de viquipedistes i una sessió llarga d’introducció d’articles a la Viquimarató, amb una llista prèvia d’articles que es podrien millorar, i també hi ha la possibilitat de de fer articles nous, i de traduir-ne d’altres llengües”, ha explicat.

Anunci

En la mateixa entrevista, Almuni també s’ha referit a altres projectes de Política Lingüística. En primer lloc, una conferència i tallers sobre assertivitat lingüística, el 28 de novembre i el 16 de desembre, de la mà del psicòleg Ferran Suay. També els tallers sobre el català a les xarxes socials, que el creador de continguts Albert Pagà, Berti, està fent durant els mesos d’octubre, novembre i desembre en un total de 14 centres de secundària de les Terres de l’Ebre. 

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: AmpostaCulturaLlenguaMontsiàSocietatVictòria AlmuniViquipèdiaXarxes

Anunci

Related Posts

Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció

fa 9 hores
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears

fa 10 hores
Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 
Actualitat

Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

fa 10 hores
La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda
Actualitat

La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda

fa 10 hores
Protesta de l’institut Dertosa davant d’Educació pel conflicte per la direcció accidental
Actualitat

Protesta de l’institut Dertosa davant d’Educació pel conflicte per la direcció accidental

fa 3 dies
Gairebé el 85% de les oliveres monumentals de Catalunya es concentren al Montsià
Actualitat

Gairebé el 85% de les oliveres monumentals de Catalunya es concentren al Montsià

fa 3 dies
Trinchan demana ‘prudència’ davant el projecte de gigafactoria, un ‘punt d’inflexió’ a la Ribera d’Ebre
Actualitat

Trinchan demana ‘prudència’ davant el projecte de gigafactoria, un ‘punt d’inflexió’ a la Ribera d’Ebre

fa 3 dies
Gaseni (ERC) demana anar a una i ‘no fer política’ davant les amenaces al sector pesquer
Actualitat

Gaseni (ERC) demana anar a una i ‘no fer política’ davant les amenaces al sector pesquer

fa 3 dies
El festival Proto-fest girarà al voltant de l’experimentació artística i la creativitat
Actualitat

El festival Proto-fest girarà al voltant de l’experimentació artística i la creativitat

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció
  • El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears
  • Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ