• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa renova el call de Remolins amb obres als carrers Vilanova i Jerusalem

per Redacció
31 de gener de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’Ajuntament de Tortosa ha explicat este dimarts que les obres de renovació del call de Remolins continuen durant les properes setmanes a diversos carrers de la zona. Els treballs ja han començat al carrer de la Vilanova, un dels que marca l’eix principal de l’antic barri jueu de la ciutat, i seguiran posteriorment al carrer de Jerusalem i a la travessia de Jerusalem. En concret, l’actuació del carrer Vilanova, amb un cost de 50.000 euros, consisteix en la reforma per complet del paviment, fet que comportarà la substitució del ferm actual per un formigonat continu, delimitat amb l’ús d’adoquinat. A la vegada, l’obra també inclou la renovació de part de la xarxa de serveis existent, com ara la de subministrament d’aigua.

Segons el consistori, a hores d’ara ja s’estan duent a terme els treballs al carrer de la Vilanova, entre el carrer de Vandellòs i el carrer Major de Remolins, que s’allargaran durant unes cinc setmanes. Posteriorment continuaran pel carrer de Jerusalem i per la travessia de Jerusalem, on es durà a terme la mateixa intervenció. De la mateixa manera, durant les pròximes setmanes també es durà a terme la renovació de les voreres a un tram del carrer Sol, també dins de l’àmbit més pròxim al call.

Anunci

L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha vinculat estos treballs a les tasques desenvolupades durant els últims anys tant al call com al conjunt del barri de Remolins. En este sentit, ha recordat que a l’estiu es va actuar al carrer Vandellòs, fet que continua les millores efectuades a la muralla de Remolins i a la torre del Célio. Així mateix, ha enumerat diverses millores fetes al barri, com la renovació d’enllumenat a tecnologia LED en diversos carrers, la remodelació a la zona de la pista poliesportiva, l’ordenació de l’entorn de l’antic escorxador o les intervencions efectuades a la fortificació de Tenasses. “El nostre objectiu és seguir actuant a tot l’àmbit del call així com a tot el barri de Remolins amb actuacions que posen en valor esta part de la nostra ciutat”, ha apuntat l’alcaldessa.

De la mateixa manera, Roigé ha detallat que des de fa unes setmanes s’han reemprès les tasques a l’antic balneari de’n Porcar, on s’està duent a terme l’habilitació del centre de les tres cultures. El projecte es va veure aturat anys enrera per la troballa d’unes destacades restes arqueològiques: l’aparició d’un mausoleu d’època romana, que va fer necessari reformular per complet l’actuació prevista. Ara, una vegada redefinit el projecte, els treballs estan en marxa amb vista a fer accessible l’espai en breu.

Roigé també marca l’ampliació del Museu de Tortosa, amb la nova sala dedicada als artistes referents del segle XIX i principi del segle XX, com una de les actuacions destacades al conjunt de Remolins: “comportarà disposar d’un actiu cultural i turístic encara més destacat”, ha apuntat.

Tags: Baix EbreMeritxell RoigéRemolinsTortosaUrbanisme

Anunci

Related Posts

El projecte de climatització de l’escola Lluís Viñas guanya els primers pressupostos participatius de Móra d’Ebre
Actualitat

El projecte de climatització de l’escola Lluís Viñas guanya els primers pressupostos participatius de Móra d’Ebre

fa 22 hores
La borrasca Harry accentua la regressió del Delta de l’Ebre i inunda el Trabucador
Actualitat

La borrasca Harry accentua la regressió del Delta de l’Ebre i inunda el Trabucador

fa 23 hores
La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionen a FITUR com a destinacions cicloturístiques de referència
Actualitat

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionen a FITUR com a destinacions cicloturístiques de referència

fa 23 hores
Pas decisiu per a la millora de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
Actualitat

Pas decisiu per a la millora de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta

fa 23 hores
El Memorial Democràtic presenta un llibre que repensa la gestió del patrimoni memorial
Actualitat

El Memorial Democràtic presenta un llibre que repensa la gestió del patrimoni memorial

fa 23 hores
L’Observatori de l’Ebre i el territori es preparen per l’eclipsi solar total de 2026
Actualitat

El Govern reforça el paper de l’Observatori de l’Ebre com a centre de recerca estratègica

fa 23 hores
El sector pesquer s’atura per protestar contra la nova normativa europea de control
Actualitat

El sector pesquer s’atura per protestar contra la nova normativa europea de control

fa 2 dies
Marc Chavalera arriba a l’alcaldia d’Alcanar amb la prioritat d’aprovar el pressupost més alt de la història
Actualitat

Marc Chavalera arriba a l’alcaldia d’Alcanar amb la prioritat d’aprovar el pressupost més alt de la història

fa 2 dies
La cadena de supermercats LIDL aterra als Portals de Tortosa
Actualitat

La cadena de supermercats LIDL aterra als Portals de Tortosa

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El projecte de climatització de l’escola Lluís Viñas guanya els primers pressupostos participatius de Móra d’Ebre
  • La borrasca Harry accentua la regressió del Delta de l’Ebre i inunda el Trabucador
  • La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promocionen a FITUR com a destinacions cicloturístiques de referència

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ