• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Perelló: ‘La nova zonificació escolar és bona per a Tortosa, les famílies i l’Ajuntament’

per Gustau Moreno
24 de febrer de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

La directora d’Educació, Montse Perelló, ha confirmat este divendres que a partir del nou curs 2023-24 implantaran la nova zonificació escolar al municipi de Tortosa. Finalment, la ciutat quedarà dividia en tres districtes: Ferreries, la zona Temple i la zona Centre. D’altra banda, els pobles de Jesús, Campredó, Bítem, Vinallop i Els Reguers tindran districtes propis. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Perelló ha destacat que és una solució per a tot el municipi, després de dos anys de treball. “Ho havíem de fer. Ara no podíem passar de llarg, perquè ara sí que tenim un marc normatiu”, ha recordat la directora d’Educació.

Quant a Tortosa ciutat, el districte de Ferreries comprèn les escoles Cinta Curto i Ferreries. la zona Temple inclou l’institut escola El Temple, l’escola Sant Llàtzer i el col·legi Teresià. Finalment, la zona Centre té l’escola Remolins, l’escola La Mercè, i les concertades Consolació i Sagrada Família. Perelló ha assenyalat que han descartat altres propostes, com zonificar per carrers, i que esta és una solució bona per a Tortosa. “Penso que és bo per a la ciutat, és bo per a les famílies, i també és bo per a l’Ajuntament”, ha remarcat Perelló. “Hi havia diferents propostes damunt de la taula, i penso que està és la més assenyada i la més consensuada, tot i que no ho és al 100%, sobretot per banda de l’Ajuntament”, ha afegit la directora d’Educació, tot matisant que sí que estan d’acord la majoria de representants de la comissió de participació.

Anunci

De fet, l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha dit que no compartia la proposta d’Educació perquè “no resol la segregació” a la ciutat. En este sentit, Perelló ha volgut advertir que la segregació també depèn d’altres factors. “La segregació escolar no només l’ha de resoldre la planificació educativa. Hi ha molts altres factors, molt més condicionants de la segregació escolar en una ciutat, com l’urbanisme o l’habitage”, ha recordat. “En això Educació no hi pot intervenir. S’ha de lluitar des de diferents fronts, perquè sinó sempre tindrem uns barris més segragats que altres. Hi ha ciutats que ho estan treballant des de fa molts anys i han aconseguit resultats importants també, però s’ha de treballar de manera conjunta”, ha demanat la directora d’Educació a les Terres de l’Ebre.

Finalment, Perelló ha conclòs que quan les famílies s’adreçaran als centres per les jornades de portes obertes i la preinscripció, ja tindran tota la informació sobre la nova zonificació de Tortosa. 

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreMontse PerellóTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

El delegat del Govern desmenteix la Junta de Personal de l’HTVC sobre la fi dels treballs dels arqueòlegs
Actualitat

El delegat del Govern desmenteix la Junta de Personal de l’HTVC sobre la fi dels treballs dels arqueòlegs

fa 21 hores
La Comissió per la Retirada dels Símbols Franquistes denuncia els lligams del COREMBE amb entitats d’extrema dreta
Actualitat

La Comissió per la Retirada dels Símbols Franquistes denuncia els lligams del COREMBE amb entitats d’extrema dreta

fa 22 hores
Divisió entre sindicats i empresaris de les Terres de l’Ebre per la possible reducció de jornada laboral a 37,5 hores
Actualitat

Divisió entre sindicats i empresaris de les Terres de l’Ebre per la possible reducció de jornada laboral a 37,5 hores

fa 23 hores
El Festival Internacional de Tunes reunirà agrupacions d’una desena de països
Actualitat

El Festival Internacional de Tunes reunirà agrupacions d’una desena de països

fa 1 dia
La CHE reforça l’estudi de la mobilització de sediments aprofitant la crescuda controlada del riu
Actualitat

La CHE reforça l’estudi de la mobilització de sediments aprofitant la crescuda controlada del riu

fa 2 dies
Tortosa homenatjarà Federico Mayor Zaragoza el proper 15 de maig
Actualitat

Tortosa homenatjarà Federico Mayor Zaragoza el proper 15 de maig

fa 2 dies
La CUP insisteix que la privatització d’Aigües de Tortosa ha sigut ‘un fracàs’
Actualitat

La CUP insisteix que la privatització d’Aigües de Tortosa ha sigut ‘un fracàs’

fa 2 dies
Quatre detinguts a l’Ebre que formaven part d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues i armes de foc
Actualitat

Quatre detinguts a l’Ebre que formaven part d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues i armes de foc

fa 2 dies
‘La força d’un poble’, per Robert Albiol
Actualitat

La descatalogació del monument franquista de Tortosa arribarà al Suprem

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El delegat del Govern desmenteix la Junta de Personal de l’HTVC sobre la fi dels treballs dels arqueòlegs
  • La Comissió per la Retirada dels Símbols Franquistes denuncia els lligams del COREMBE amb entitats d’extrema dreta
  • Divisió entre sindicats i empresaris de les Terres de l’Ebre per la possible reducció de jornada laboral a 37,5 hores

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ