• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Condemnat a set anys d’internament el menor implicat en el cas de l’assassinat de la treballadora d’un bingo de Tortosa

per ACN
26 de juny de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
En llibertat tres de les cinc persones detingudes per l’assalt mortal al bingo de Tortosa

El bingo de la plaça Corona d'Aragó en què va produir-se l'atracament mortal. / ACN.

El jutjat de menors de Tarragona ha condemnat a set anys i tres mesos d’internament en règim tancat, i un any de presó vigilada amb assistència educativa, al menor que va participar en el robatori d’un bingo a Tortosa, on van assassinar una treballadora de l’establiment i van ferir un client. Se l’acusa de ser autor d’un delicte de robatori amb violència en grau de temptativa, un delicte d’assassinat i d’assassinat en grau de temptativa. També haurà de fer front, i els seus progenitors com a responsables civils solidaris, d’una indemnització de 108.690 euros per a la família de la víctima mortal, una de 21.965 euros al client ferit, i la que determini la sentència de desperfectes per al representant del bingo.

Segons descriu la sentència, es considera provat que el menor condemnat pel jutjat de Tarragona va participar amb tres persones adultes al robatori del bingo de Tortosa. Els fets van passar el 19 de setembre de l’any passat. Cap a quarts d’una de la matinada, quan el bingo encara estava obert al públic, el menor condemnat i dos dels lladres van entrar a l’establiment, mentre un tercer vigilava. Cadascun portava una pistola i es van posar un passamuntanyes per amagar el rostre.

Anunci

Els tres assaltants es van dirigir primer a un client, li van agafar el telèfon mòbil perquè no pogués demanar ajuda i a continuació li van disparar a l’abdomen esquerre. Després es van dirigir a la treballadora, “que va col·laborar amb els lladres”, però en un moment que la dona es va girar, li van disparar al coll. La dona va morir hores després a causa del tret d’arma de foc.

La víctima havia aconseguit activar el botó de l’alarma de l’establiment abans que li disparessin. El client ferit va desplaçar-se a una altra dependència del bingo i, des d’un altre telèfon, va activar el 112. Llavors, el menor jutjat i els dos adults que l’acompanyaven van marxar de l’establiment sense “robar res”.

Els danys causats l’establiment encara estan pendents d’avaluació pericial.

El menor jutjat està internat cautelarment en règim tancat des de la seva detenció l’endemà dels fets.

Tags: Baix EbreJustíciaSocietatTortosa

Anunci

Related Posts

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
Actualitat

Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants

fa 11 hores
Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
Actualitat

Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació

fa 11 hores
L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre
Actualitat

L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

fa 11 hores
Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs
Actualitat

Emocions expressades en cors, el nou projecte social i artístic de Cristina Jobs

fa 12 hores
Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró
Actualitat

Junts per Tortosa denuncia opacitat del govern municipal en la gestió del padró

fa 12 hores
Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació suspèn l’adjudicació de la directora accidental de l’Institut Dertosa i seguirà al capdavant l’actual direcció

fa 1 dia
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

El Govern obre les convocatòries per repartir 35 MEUR dels Fons Nuclears

fa 1 dia
Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 
Actualitat

Amposta podrà tenir més de 2.000 habitatges d’ús turístic 

fa 1 dia
La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda
Actualitat

La 32a Mostra de Jazz de Tortosa arrenca amb un emotiu homenatge a Leonardo Escoda

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els Fons Nuclears inclouran ajuts per a nous autònoms i per a regants
  • Els treballadors de l’HTVC criden a la ciutadania a reclamar la represa de les obres d’ampliació
  • L’elevada temperatura de l’aigua podria afectar la cria de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ